Dzień dobry chciałbym prosić o lekką pomoc jeśli chodzi o złożenie komputera, mam do dyspozycji około 1600zł, chodzi mi o maszynę która nie będzie super mega hiper fsiu-bdziu (nie mam potrzeby aby wszystko mi chodziło na najwyższych ustawieniach, mam potrzebę żebym mógł sobie pograć w nowsze gry, żeby nie spalił mi mieszkania przez przegrzanie, oraz żeby mi posłużył przez parę lat a nie miesiąc) jak na razie dobrałem sobie parę rzeczy:
system op.: Windows 7
Karta Graficzna: Geforce 660 albo 680 GTX
płyta główna: coś co ma 500 giga, 1 Tera jest mi zbędny w najgorszym wypadku kupię sobie jak zacznie mi miejsca brakowa
pomożecie? nie znam się na tym zbyt dobrze a nie chcę kupować już złożonego (często przepłaca się) albo sam się do tego zabierać bo mogę się na coś naciąć
z góry dzięki
Pomoc w złożeniu komputera
-
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 15:39 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu
Powód: korekta tytułu tematu
- LupeR
pomoc w złorzeniu komputera
Czy w tej cenie (1600zł) ma być także system operacyjny Windows 7 ?
Czarna lista zasilaczy + lista polecanych --> KLIK
-
na szczęście nie, system już mam
- LupeR
Przy tym budżecie na GTX660 niestety nie wystarczy.
Jeśli chodzi o dysk to różnica w cenie między 500GB a 1TB to 20zł. Nie opłaca się brać 500GB.
Procesor => Intel Core i3-4150 => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Płyta główna => ASRock H81M => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
RAM => GoodRam 4GB 1333MHz CL9 => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Grafika => Gigabyte Radeon R7 260X OC => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HDD => WD Caviar Blue 1TB 64MB => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Napęd => Samsung SH-224BB/BEBE => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zasilacz => Corsair VS 450W => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Obudowa => Zalman Z1 => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Razem => 1647 zł.