Toshiba TransMemory Mini 8GB

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
milky_on

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 20 kwie 2018, 05:31

Toshiba TransMemory Mini 8GB

Post20 kwie 2018, 05:55

Witam,

Jestem w posiadaniu Pendrive Toshiba TransMemory Mini 8GB. Od pewnego czasu pamięć nie jest widoczna po umieszczeniu w gnieździe USB 2.0. System rozpoznaje nowe urządzenie, jednak wskazuje pojemność 0.0GB. Pamięć nie jest widoczna z poziomu narzędzia: "Zarządzanie dyskami". Chciałbym uruchomić w jakiś sposób urządzenie, bo znajdują się na nim cenne dane, które chciałbym odzyskać. Pamięć prawdopodobnie nie ma fizycznych uszkodzeń.

Natknąłem się na następujący temat:
http://www.hotfix.pl/naprawa-pendrive-k ... h-a366.htm
oraz filmik: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

to zainspirowało mnie do dalszych poszukiwań oraz napisania na forum.

..................

ChipGenius v4_18_0203, zwraca następujące dane;

Description: [E:]Masowe urządzenie magazynujące USB(GENERIC USB Mass Storage)
Device Type: Mass Storage Device

Protocal Version: USB 2.00
Current Speed: High Speed
Max Current: 100mA

USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

Device Vendor: GENERIC
Device Name: USB Mass Storage
Device Revision: 0100

Manufacturer: GENERIC
Product Model: USB Mass Storage
Product Revision: 1.00

Controller Vendor: Solid State Systems
Controller Part-Number: TC58NC6623/SSS6698-BA
Flash ID code: 98DE9892 - Toshiba TC58TEG6TCKTA00 - 1CE/Single Channel [TLC-8K] -> Total Capacity = 8GB

Tools on web: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Possible Flash Part-Number
----------------------------
[1CE]TC58NVG6T2HTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TVG6T2HTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58NVG6T2JTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TVG6T2JTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TEG6T2KTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TEG6T2KTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel
[1CE]TC58TEG6TCKTA00 x 1 pcs/Channel x 1 Channel


Flash ID mapping table
----------------------------
[Channel 0] [Channel 1]
98DE98927257 --------
-------- --------
-------- --------
-------- --------


Z tego co zdążyłem się zorientować, pomóc mogłoby wgranie nowego firmware, jednak nie wiem dokładnie gdzie je znaleźć i jak bezpiecznie wykonać procedurę, aby nie utracić danych.

Chciałbym zweryfikować swoje przypuszczenia i prosić o pomoc w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu :) Pozdrawiam, W.


  • Reklama

Wróć do „Sprzęt komputerowy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości