usagi- czy prawidłowo zainstalowałeś p/w
Microsoft UAA Bus Driver - KB888111 ?
Jeżeli nie to jak masz SP2 możesz sprawdzić instalację
KB888111 (Windows XP SP2)a jak nie będzie dźwięku to dodatkowo
Poprawka KB835221.
Możesz jeszcze sprawdzić starsze sterowniki do karty dźwiękowej
Realtek High Definition Audio Driver R2.03.
Po każdej instalacji w/w uruchom ponownie komputer.
Wcześniej musisz odinstalować poprzednie sterowniki Realtek w ,,Dodaj lub usuń programy" i przeczyścić komputer
programem
CCleaner.
U góry po lewej ,,Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później ,,Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
/ podczas instalacji odchacz ,,Automatyczną aktualizację CCleaner" oraz ,,Dodaj pasek narzędziowy Yahoo" /.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu w internecie oraz po każdej deinstalacji programów oraz sterowników.
Jeżeli masz płytkę ze sterownikami od komputera to włóż ją do napędu CD, zminimalizuj.
Start -> Panel sterowania -> System -> Sprzęt -> Menedżer urządzeń.
Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania, jeżeli są to w tym miejscu PPM / prawym przyciskiem myszki /-
Aktualizuj sterownik...Start -> Panel sterowania -> Dźwięki i urządzenia audio -> zakładki
Audio oraz
Głossprawdź czy masz wybraną kartę dźwiękową.
Jeżeli nie to wybierz ją -> Zastosuj -> OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówOdłącz głośniki, mikrofon, słuchawki z gniazda komputera i podłącz ponownie.
Kliknij PPM / prawym przyciskiem myszki / na kartę dźwiękową Realtek High Definition Audio w Menedżerze urządzeń przy rozwiniętym Kontrolery dźwięku, wideo i gier ->
Wyłącz - uruchom ponownie komputer :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówEdit :będą dalsze problemy to zainstaluj sterowniki ze strony producenta :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówOperating System: -> wybierz system ->
Search.