Czy sterownik tej płyty głównej jest aktualny ?

Szukasz sterownika do komputera lub programu do obsługi urządzenia, pisz tutaj
Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Czy sterownik tej płyty głównej jest aktualny ?

Post04 sie 2013, 21:07

Witam. Ja chciałbym zapytać czy sterownik mojej płyty głównej oraz zintegrowanych z nią pozostałych układów i urządzeń są po prostu aktualne ?
Też chciałbym zapytać jeśli można - jakie to są urządzenia i układy biorąc pod uwagę ten model płyty, bo nie znam się na tym specjalnie ? Czy płyta jako taka posiada swój indywidualny sterownik ?

Z drugiej strony czy i które z tych sterowników można w ogóle aktualizować , a które nie ?
Czy sterowniki urządzeń systemowych należy aktualizować ?

To jest płyta AsRock 4CoreDual-VSTA, pokażę to: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sterownik płyty systemowej jest z datą: 2001-1-7 i wersją: 5.1.2600.5512

Co do pozostałych elementów składowych tej płyty to podam oczywiście ich wersje sterowników jeśli tylko będę wiedział o które chodzi ?
O co też jak również o wszelką pomoc bardzo was proszę. ;)

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Czy sterownik tej płyty głównej jest aktualny ?

Post05 sie 2013, 00:32

Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Czy sterownik tej płyty głównej jest aktualny ?

Post06 sie 2013, 00:04

Witaj. Dobrze, czyli rozumiem że są nieaktualne, ale o jakie sterowniki Ci dokładnie chodzi, bo ja już wprawdzie aktualizowałem sterowniki na tym forum: tutaj do chipsetu, zintegrowanej karty sieciowej LAN i karty dźwiękowej ?
Oraz sterowniki DirectX na koniec.

Prosiłbym eż jednak możliwie o odniesienie się do moich pytań z #1 bo mam wątpliwości jak to jest w ogóle ze sterownikami od płyty głównej ?
Czy istnieje coś takiego jak sterownik samej płyty głównej ?