Problem z dźwiękiem - płyta główna Gigabyte GA-M61SME-S2L v2

Szukasz sterownika do komputera lub programu do obsługi urządzenia, pisz tutaj
mir-za

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 07 wrz 2011, 10:02

Problem z dźwiękiem - płyta główna Gigabyte GA-M61SME-S2L v2

Post07 wrz 2011, 10:17

Nazwa płyty głównej Gigabyte GA-M61SME-S2L v2
Opis urządzenia Realtek ALC662
Witam Serdecznie jest jakiś sposób pamiętałem go po zainstalowaniu sterowników z oryginalnego nośnika
nie ma dźwięku nic nie można zrobić System już z SP3 XP więc łatki nie dodaję KB 888111.
Pamiętam kiedyś coś kasowałem po zainstalowaniu i sam podpisał i wszystko grało
to te dziadostwo :AppName=Realtek High Definition Audio Driver
jak to zrobić proszę o pomoc? :sciana:
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2011, 14:32 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu, przeniosłem temat z działu Problemy --> Sterowniki

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z dźwiękiem - płyta główna Gigabyte GA-M61SME-S2L v2

Post07 wrz 2011, 14:09

Specyfikacja płyty głównej :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
8 kanałowa zintegrowana karta dźwiękowa Realtek ALC883
Sterowniki :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zainstaluj
1. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

2. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

instalacja - kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

3. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wczoraj instalowałem.

4. DirectX 9.0c
Prawidłowa instalacja bibliotek DirectX 9.0c.

Po każdej instalacji w/w uruchom ponownie komputer.
Zainstaluj odpowiednie kodeki.

Start -> Panel sterowania -> Dźwięki i urządzenia audio -> zakładki Audio oraz Głos
sprawdź czy masz wybraną kartę dźwiękową Realtek HD...
Jeżeli nie to wybierz ją -> Zastosuj -> OK.

Na koniec :
jeżeli masz płytkę ze sterownikami od komputera to włóż ją do napędu CD, zminimalizuj.
Start -> Panel sterowania -> System -> Sprzęt -> Menedżer urządzeń.
Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania, jeżeli są to w tym miejscu PPM / prawym przyciskiem myszki /
- Aktualizuj sterownik...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Sterowniki”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości