Wczoraj pojawił się u mnie BSOD. Co ciekawe, okoliczności jego wyskoczenia były niestandardowe, gdyż zdarzyło się to dwukrotnie podczas wyjęcia adapteru USB do Wi-Fi (chciałem podpiąć coś innego do portu USB 2.0, a internet w danym momencie nie był mi do niczego potrzebny). Poza tym małym problemem Windows 10 po aktualizacji z 7 śmiga aż miło, ale wiadomo, nie ma Windowsa, który by nigdy nie wywalił niebieskiego ekranu śmierci.
Zbadałem sprawę programem BlueScreenView i wrzucam link do screena, ilustrującego problem według tego programu:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wydaje mi się, że problem jest ze sterownikiem do adaptera, który albo się z czymś gryzie, albo ma jakiś problem z Windowsem 10. Ale pewności nie mam, dlatego stworzyłem ten temat. Proszę o pomoc i wskazówki, co może być przyczyną problemu i jak go zlikwidować.
Mój sprzęt:
Win 10
i5-4460 @ 3.20
R9 280x 3 gb
8 GB RAM DDR3
AsRock B85 Pro4
Blue Screen ntoskrnl.exe
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Blue Screen ntoskrnl.exe
Zaktualizowałeś sterowniki do płyty głównej Chipset ?
Jeżeli nie ma na ten system to sprawdź odpowiednie z Windows 7.
Musiałem to samo zrobić i się zainstalowały bez problemu
Jeżeli nie ma na ten system to sprawdź odpowiednie z Windows 7.
Musiałem to samo zrobić i się zainstalowały bez problemu
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 16 lis 2014, 19:55
Blue Screen ntoskrnl.exe
Nie aktualizowałem, ale w menedżerze urządzeń wszystko OK, więc przeniosły się poprawnie te z Windowsa 7. Zresztą chipsetu pod 10 na stronie producenta brak: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Mam zainstalować najnowszy możliwy z siódemki w tej sytuacji?
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Blue Screen ntoskrnl.exe
Pomimo tego że w Menedżerze urządzeń jest wszystko OK to warto sprawdzić aktualizację Chipsetu.
Jaki brak na Windows 10, przecież widać że są sterowniki na ten system ?
Zainstaluj:
Po instalacji zrestartuj komputer...
Jaki brak na Windows 10, przecież widać że są sterowniki na ten system ?
Zainstaluj:
Po instalacji zrestartuj komputer...
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 16 lis 2014, 19:55
Blue Screen ntoskrnl.exe
Musiałem przeoczyć Zainstalowane, problem póki co nie występuje. Dzięki za pomoc!
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości