Telefon - który wybrać?

Wszystko o telefonii komórkowej, problemy, usługi, opinie, promocje etc.
Rafi66

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 16 wrz 2012, 00:50

Telefon - który wybrać?

Post14 gru 2014, 18:42

Witam.
Potrzebuję pomocy w wyborze telefonu z poniższej listy.
Urządzenie będzie mi najczęściej służyło do przeglądania internetu, słuchania muzyki i przeróżnych aplikacji, najczęściej gier, czyli wielozadaniowość jak najbardziej potrzebna.
Czego oczekuję od fona? Na pewno dobrej, długo trzymającej baterii, może dobrych cali. Do tego jak najlepszego aparatu, tzn. nie jestem jakimś tam fotografem przyrody, ale czasem dobry aparat przydaję się do robienia zdjęć projektów ze szkoły, selfie itp.
Jeśli chodzi o system to przyzwyczaiłem się do androida, ale inne również mogą być, bo wiem, że z tej listy kilka posiada Windows Phone.
No i obiecana lista, z której możemy wybierać:
    LG L70
    LG F60
    HTC Desire 310
    Samsung Galaxy Ace 4
    Huawei Ascend Y530
    Samsung Galaxy Trend Plus
    Kazam TV 4.5
    Nokia X
    Nokia Lumia 530

Awatar użytkownika
Kaen1227

Stały bywalec
Posty: 435
Rejestracja: 21 cze 2014, 14:56

Telefon - który wybrać?

Post15 gru 2014, 19:37

Jak tak dużo wymagasz od telefonu, to może zakup tabletu byłby dla ciebie lepszą opcją?

tomczek

Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 05 paź 2011, 17:45

Telefon - który wybrać?

Post15 gru 2014, 22:00

Stary ja kupiłem Xperie m2 aqua i śmiga aż miło.

Rafi66

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 16 wrz 2012, 00:50

Telefon - który wybrać?

Post15 gru 2014, 22:21

Który z list jest najlepszy po prostu, bo jest to abondament, cena nie jest brana pod uwagę.
Do tego mała zmiana planu, będzie to telefon dla mamy, czyli najprzyjemniejszy interfejs i dobra jakość rozmów i smsowania się liczy, który w takim razie wybrać?

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Telefon - który wybrać?

Post19 gru 2014, 21:56