3. Nie mogę połączyć się z Internetem, czym to może być spowodowane?
- Upewnij się, że w miejscu w którym jesteś jest zasięg sieci PLAY
[Słaba moc sygnału na pasku zasięgu: sprawdź co wskazuje pasek zasięgu: jeżeli jego moc jest mała lub jej nie ma, to znaczy że nie ma zasięgu, należy przenieść modem tak aby był zasięg.]
- Sprawdź czy prawidłowo jest ustawiony APN oraz numer dostępowy:
(Aplikacja PLAY -> Narzędzia -> Opcje -> Zarządzanie profilami: powinno być tak: APN: Internet, Numer dostępowy: *99#)
- Upewnij się czy wyłączony jest serwer Proxy:
(Explorer -> Narzędzie -> Opcje internetowe -> Połączenia -> Ustawienia sieci LAN: Odznaczyć: Użyj Sewera Proxy dla sieci LAN)
- Upewnij się czy modem jest prawidłowo zainstalowany i czy komputer go ?widzi?.
(Panel sterownia -> Menadżer urządzeń -> Porty (COM i LPT): powinna wyświetlić się nazwa producenta modemu)
- Upewnij się czy na karcie USIM są dostępne środki ? wiesz ile MB masz wiec możesz sprawdzić ile wykorzystałeś. (Play24 na
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników)
- Sprawdź czy karta USIM, która jest w modemie jest na pewno kartą PLAY ? modem posiada SIMLOCK, przez co karty SIM oraz USIM z innych sieci nie będą z nim współpracowały.