Hosting i Projekty Graficzne

Wszystko co dotyczy tworzenia i optymalizacji stron internetowych oraz programowania
andamel

Użytkownik
Posty: 132
Rejestracja: 21 cze 2010, 23:55

Hosting i Projekty Graficzne

Post05 lut 2013, 20:25

Witam,

1. Od pewnego czasu zacząłem się zajmować projektowaniem graficznym stron i stawianie ich na serwer wybrany przez klienta.
2. zastanawiam się czy nie lepiej byłoby założyć Działalność, a następnie zainwestować w serwer i założyć Hosting typu:

Kod: Zaznacz cały

http://proserwer.pl/
i projektować www z propozycją darmowego hostingu dla moich klientów.
3. oczywiście HOSTING sam z siebie dla indywidualnych ludzi też prowadzić, będzie normalny panel logowania itd.

w chwili obecnej jestem nastawiony na same projekty, ale w międzyczasie projektuje stronę Hostingową, i chciałbym się edukować w kierunku HOSTINGU: polećcie jakąś książkę coś, aby dowiedzieć się czegoś na ten temat, ponieważ jestem "zielony" ale szybko przyswajam wiedzę. do tej pory raz stawiałem lipny serwer na apachu lat temu z 10 :) ojciec coś tam potrzebował zwykłego stawiałem go na WIN ME :P o ile dobrze pamiętam, bynajmniej nie udało mi się zainstalować żadnej bazy danych itd. nie kminiłem tego wtedy jeszcze a teraz coś tam chcę się douczyć logiczne.

Awatar użytkownika
lewy

Ekspert
Posty: 1462
Rejestracja: 15 gru 2009, 11:10

Hosting i Projekty Graficzne

Post06 lut 2013, 00:23

Dałbym sobie spokój z hostingiem, fizycznie i tak to jest jedna z kilku serwerowni typu ovh lub hetzner, Ty tylko byś wynajmował szukając klientów. Rynek ten w Polsce jest już przesycony, hostingi padają jak muchy.

Robiąc stronki i chcąc mieć ofertę dla klientów lepszym rozwiązaniem bedzie kupienie konta reseller, wtedy klienci będą mieli swoje panele, a Ty będziesz mógł nimi zarządzać

andamel

Użytkownik
Posty: 132
Rejestracja: 21 cze 2010, 23:55

Hosting i Projekty Graficzne

Post06 lut 2013, 19:36