Jaki kurs programowania na Android?

Wszystko co dotyczy tworzenia i optymalizacji stron internetowych oraz programowania
Nat-ka

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 paź 2013, 17:27

Jaki kurs programowania na Android?

Post17 paź 2013, 17:30

Witam.

Chciałabym zacząć programować aplikacje na system Android. Jestem laikiem, dlatego najlepiej jakby to był jakiś prosty kurs wideo. W sieci widziałam kilka kursów, ale czy możecie mi coś polecić?

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Jaki kurs programowania na Android?

Post17 paź 2013, 19:51

Najpierw programowanie w Javie :D np Thinking in Java
a potem sdk androida.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Nat-ka

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 paź 2013, 17:27

Jaki kurs programowania na Android?

Post18 paź 2013, 14:13

Javę coś tam umiem, dlatego szukam jakiegoś kursu wideo aby się nauczyć aplikacje programować na Android. Coś takiego krok po kroku, jak będę mieć obraz wideo to byłoby mi łatwiej. Znasz coś, co jest w języku polskim?

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Jaki kurs programowania na Android?

Post19 paź 2013, 00:25

Jak dla mnie to dziwny pomysł, lepiej wersja pisana. Przecież na tych filmach tyle z kodu zobaczysz, że nic. A tu trzeba ćwiczyć pisanie kodu.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Nat-ka

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 paź 2013, 17:27

Jaki kurs programowania na Android?

Post21 paź 2013, 15:22

W sumie masz rację. Po prostu jestem słuchowcem i jak ktoś mi coś powie, to lepiej zapamiętuję niż z książki. Jest zresztą kilka ofert takich kursów wiedo w necie, ale szukam opinii o nich, bo trudno mi ocenić, który będzie lepszy.

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Jaki kurs programowania na Android?