Problem ze stroną- wyświetla się sam kod html

Wszystko co dotyczy tworzenia i optymalizacji stron internetowych oraz programowania
Damian771

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 09 gru 2009, 16:27

Problem ze stroną- wyświetla się sam kod html

Post23 gru 2009, 22:10

Witam!
Jestem całkowicie początkujący w temacie tworzenia stron www, więc się nie śmiejcie ;)
Mam problem z stroną główną mojej stronki, po wrzuceniu ją na serwer odświeżyłem ją i ujrzałem sam kod html zamiast normalnej graficznej strony.
Nie mam chwilo dostępu do Windows'a i nie mogę zmieniać tego kodu.

Bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł zobaczyć co powoduje ten kłopot z nie poprawnym wyświetlaniem strony i jeśli może wysłał mi plik index.html z poprawionym kodem.

adres strony:

Kod: Zaznacz cały

http://www.zarabianieprzezneta.republika.pl


Z góry bardzo, bardzo dziękuje!
Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 17:07 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono pisownię, zewnętrzny odsyłacz objęto tagiem code

koleś git

VIP
Posty: 912
Rejestracja: 05 maja 2009, 15:57
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Problem ze stroną- wyświetla się sam kod html

Post23 gru 2009, 22:47

Kodu Java Scriptu nie zamieszcza się w paragrafie (<p></p>). Sam to tworzyłeś ? Pisze: "Created by AbiWord, a free, Open Source wordprocessor."
A poza tym, oprócz tego JavaScriptu, nie widzę w tym pliku, prawie żadnych treści.
Pozdrawiam, koleś git

Kpc21

Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 06 gru 2009, 19:01

Problem ze stroną- wyświetla się sam kod html

Post24 gru 2009, 00:22

Damian771 pisze:Nie mam chwilo dostępu do Windows'a i nie moge zmieniac tego kodu.

Kod HTML można edytować w każdym systemie operacyjnym :)