Przykłady Optymalizacji - Wasza Ocena

Wszystko co dotyczy tworzenia i optymalizacji stron internetowych oraz programowania
Awatar użytkownika
Maciak Plock

VIP
Posty: 787
Rejestracja: 16 cze 2009, 21:48
Lokalizacja: Płock!
Kontaktowanie:

Przykłady Optymalizacji - Wasza Ocena

Post17 sty 2015, 20:33

Cześć chciał bym zamieścić tutaj pare zoptymalizowanych stron, używam Wordpress by SEO i kieruje się nim, również wiedzą nabytą z poradników oraz książki.

Oto przykładowe strony już po optymilizacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wiem, że strona powinna posiadać odnośniki do innych stron - kryją się one w czarnej kropce która jest w tabeli, czy ustawić dla niej noindex czy normalnie aby bot podążał za linkiem?

Jak sądzicie co można jeszcze poprawić, zmienić jeśli chodzi o optymalizację? Ogólnie w tym temacie ciągle jestem początkującym i bardzo sobie cenie uwagi bardziej doświadczonych osób. Pozdrawiam :)

marwik

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2015, 20:54
Lokalizacja: Jastrzębie zdrój

Przykłady Optymalizacji - Wasza Ocena

Post17 sty 2015, 21:01

witaj
usuń pierwszy post na swoim blogu chodzi mi o Witaj Świecie!. Używaj w tekście pogrubień i zdobywaj linki

Awatar użytkownika
Maciak Plock

VIP
Posty: 787
Rejestracja: 16 cze 2009, 21:48
Lokalizacja: Płock!
Kontaktowanie:

Przykłady Optymalizacji - Wasza Ocena

Post17 sty 2015, 21:39

Hej. Ale ja sam napisałem ten post, to nie jest ten pierwszy domyślny

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Przykłady Optymalizacji - Wasza Ocena

Post18 sty 2015, 10:52