blender pomoc

W tym dziale możesz uzyskać pomoc (nie ich rozwiązanie) przy zadaniach domowych
Avenus

Użytkownik
Posty: 191
Rejestracja: 12 lis 2013, 21:04

blender pomoc

Post01 gru 2014, 18:18

Witam! Może ktoś wie z blendera jak wypełnić dziurę w siatce ? Zrobiłam postać , i pod koniec projektu zauważyłam dziurę ( nie wiem czy to bd miało wpływ na tworzenie szkieletu do postaci) ale wolę to poprawić.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczytałam ze opcja mesh clean -up wypełnia dziurę w siatce ale nie wychodzi..

Awatar użytkownika
Lena

Globalny Moderator
Posty: 4554
Rejestracja: 10 lut 2009, 19:42
Lokalizacja: Sz-n

blender pomoc

Post01 gru 2014, 20:00

1. W trybie edycji zaznacz wszystkie krawędzie (klawisz A)
2. Ctrl-E i wybierz "Mark Sharp"
3. Dodaj modyfikator "Edge Split"
4. W opcjach modyfikatora zaznacz "Sharp Edges"
5. Wyjdź z trybu edycji (Tab) i wciśnij "Apply" w modyfikatorze
6. Ponownie wejdź w tryb edycji (Tab) i wciśnij P a następnie wybierz "By loose parts"

Avenus

Użytkownik
Posty: 191
Rejestracja: 12 lis 2013, 21:04

blender pomoc

Post04 gru 2014, 00:26

Zrobiłam , tylko wyszło mi tak po renderowaniu i jak dałam apply w modyfikatorze to mam tak:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

-- 04 gru 2014, 00:26 --

Z tym to poprawiłam. A mam jeszcze pytanie odnośnie wygładzenia, modelowania. Dodałam modyfikator sub.surface , ustawiłam view 4 , render na 3i fajnie ale w niektórych miejscach w postaci mam takie paski. Próbowałam sculpt mode i dałam smooth to dziwnie wychodzi a jak dodałam smooth to już w ogóle kiepsko..



  • Reklama

Wróć do „Pomoc przy zadaniach domowych”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości