Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
kaco88

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 20 wrz 2014, 18:57

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post02 paź 2014, 15:07

Witam
Mam problem ze swoim laptopem Lenovo G570 z zainstalowanym Windows 7 64bit, a mianowicie chodzi o to że od dłuższego czasu chodzi on koszmarnie wolno i *****, długo się uruchamia, długo ładują się strony, a w ostatnim czasie doszły do tego problemy ze sterownikami karty graficznej ATI. Wczoraj postanowiłem zainstalować ich najnowszą wersję po uprzednim odinstalowaniu starych sterowników, wszystko było pięknie do 2 uruchomienia, gdy to po załadowaniu się pulpitu komputer zawiesza się na 5 min, kompletnie nie reagując na polecenia. Dziś ponownie przeinstalowałem sterownik lecz problem pozostał.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów.

Logi z FRST:
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Logi z OTl:
OTL: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Malwarebytes Anti-Malware : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

AdwCleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post02 paź 2014, 18:38

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PEVSystemStart => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\procexp90.Sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PEVSystemStart => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\procexp90.Sys => ""="Driver"
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.

kaco88

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 20 wrz 2014, 18:57

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post03 paź 2014, 13:44

Zastosowałem się do instrukcji, lecz problem zawieszania się pozostał.

Aktualizacja: zainstalowałem starszą wersję sterowników i zawieszanie się ustało.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post03 paź 2014, 15:09

Jeszcze kolejno:

zainstaluj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zaktualizuj system przez Windows Update.

Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wrzuć loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kaco88

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 20 wrz 2014, 18:57

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post05 paź 2014, 17:08


Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post05 paź 2014, 19:27

Uruchom autorunsa i odznacz w:
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-SunJavaUpdateSched
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-CCleaner Monitoring

Przejdz do zakładki Scheduled tasks i odznacz wszystko co sie da.
Przejdz do zakładki Services i odznacz:
-AdobeARMservice
-AdobeFlashPlayerUpdateSvc
-MozillaMaintenance
-SkypeUpdate

Za wiele tego nie bylo wiec to tyle :)

kaco88

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 20 wrz 2014, 18:57

Zawieszający się laptop, prośba o sprawdzenie logów

Post05 paź 2014, 20:05

Zrobione, wielkie dzięki :)



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości