Bardzo proszę o sprawdzenie logów
OLT Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
oraz drugi log Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Analiza logów OTL
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Analiza logów OTL
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
Masz Adw-Cleaner - jeśli go jeszcze nie użyleś, to użyj.
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.
(Link zapasowy > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników )
F.
:OTL
O4 - HKCU..\Run: [EPSON SX218 Series] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IATIGDE.EXE /FU "C:\Windows\TEMP\E_S12F3.tmp" /EF "HKCU" File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {31264a33-a653-46c4-af49-1232c59a7da5} - No CLSID value found.
O2:64bit: - BHO: (GReaToSave4U) - {D791227F-9F3F-35CF-FF04-7CC2D33DB74D} - C:\ProgramData\GReaToSave4U\D.x64.dll ()
O2 - BHO: (no name) - {31264a33-a653-46c4-af49-1232c59a7da5} - No CLSID value found.
IE - HKLM\..\URLSearchHook: {31264a33-a653-46c4-af49-1232c59a7da5} - No CLSID value found
:fILES
C:\ProgramData\GReaToSave4U
C:\Users\Admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ameemkjhhgfhhaepaekgkmacbaadejce
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
"8326:TCP" =-
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
Masz Adw-Cleaner - jeśli go jeszcze nie użyleś, to użyj.
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
Error - 2014-07-13 02:58:28 | Computer Name = Admin-Komputer | Source = WinMgmt | ID = 10
Description =
Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.
(Link zapasowy > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników )
F.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lip 2014, 11:16
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Analiza logów OTL
W nowym logu nie widzę już niczego podejrzanego.
Możemy kończyć:
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
F.
Możemy kończyć:
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
F.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości