filutka78 pisze:Załóż swój własny temat - w tym dziale Forum nie wolno się podczepiać pod cudze tematy.
1) Odinstaluj niepotrzebny Akamai NetSession Interface
2) Odinstaluj BuzzSearch
3) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
4) Użyj >USBFix
Kliknij w nim na: DELETION.
Daj raport z tego usuwania.
5) Zrób nowy log z OTL.
6) Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline lub Online)
Być może trzeba też zainstalować nowszą wersję Javy 64 bit >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Oczywiście to wszystko zrób w swoim własnym temacie.
F.
1) - Akamai NetSession Interface usunięte
2) - BuzzSearch usunięte
3) - Raport Adw-cleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4) - Raport z USBFix. Podczas Deletion pojawiał się błąd: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Raport z research (robiony przed Deletion): Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5) - Raport OTL: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
6) - Gotowe
7) - Gotowe
Obserwacje po przeprowadzonych czynnościach: Na pendrivie nie robią się już skróty do iTunesHelper, właściwie wygląda jakby działały ok. Komputer niestety wciąż dość długo się włącza, poza tym boję się, że dalej coś w nim siedzi (lub na pendrivach).