Występuje taki błąd w systemie
C:\Windows\diagnostics\system\networkin-0x80070002
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników -FRST.text
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników -Addition.text
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników -OTL.tex
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników -Extras.tex
Błędy w systemie
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Błędy w systemie
Nie widzę tu żadnej infekcji.
Kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.
========================================================================================
Co do błędu 0x80070002 (wrzuć w Google) - załóż temat w dziale http://forum.hotfix.pl/systemy-operacyjne/
Może jest tam ktoś, kto Ci pomoże w rozwiązaniu tego problemu.
F.
Kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Task: {2FFE9948-8A85-417C-B6CA-2E8EEDB8B80D} - \Wise Care 365 No Task File <==== ATTENTION
Task: {51F1DF44-70C0-425D-9A95-0408F96C06FD} - \Baidu Antivirus Update No Task File <==== ATTENTION
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-21-2404300989-3651579889-1108598502-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
HKU\.DEFAULT\Software\Classes\.exe: exefile => "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\.DEFAULT\Software\Classes\exefile: "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\S-1-5-19\Software\Classes\.exe: exefile => "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\S-1-5-19\Software\Classes\exefile: "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\S-1-5-20\Software\Classes\.exe: exefile => "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\S-1-5-20\Software\Classes\exefile: "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\S-1-5-21-2404300989-3651579889-1108598502-1000\Software\Classes\.exe: exefile => "%1" %* <===== ATTENTION!
HKU\S-1-5-21-2404300989-3651579889-1108598502-1000\Software\Classes\exefile: "%1" %* <===== ATTENTION!
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\25148641.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\25148641.sys => ""="Driver"
Toolbar: HKCU - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
S1 Bprotect; No ImagePath
S3 BprotectEx; No ImagePath
S1 adgnetworktdi; system32\drivers\adgnetworktdi.sys [X]
S1 Bnbase; System32\drivers\bnbasex64.sys [X]
R4 BrnFileLock; \??\c:\windows\system32\drivers\brnfilelock.sys [X]
Reboot:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.
========================================================================================
Co do błędu 0x80070002 (wrzuć w Google) - załóż temat w dziale http://forum.hotfix.pl/systemy-operacyjne/
Może jest tam ktoś, kto Ci pomoże w rozwiązaniu tego problemu.
F.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 09 sty 2012, 18:40
Błędy w systemie
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników po resecie Windowsa
- leon1956
- Posty: 775
- Rejestracja: 08 gru 2009, 13:47
- Lokalizacja: Stamtąd
Błędy w systemie
Witam . Co do błędu 0x80070002 to spójrz tu ->> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Złośliwość jest podstawą wszelkiej znajomości i przyjaźni z osobnikami rodzaju ludzkiego . Dowodzi inteligencji i zainteresowania drugą osobą .
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości