Otóż mam problem Bluescreen błąd 0x00007e
Podczas Grania większość ma podczas uruchomienia systemu ale a mam w trakcie przeglądania strony itd.
Zrobiłem format new Windows ale błąd powtarza się proszę o pomoc.
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Bluescreen
Podaj odczyt pliku DMP Bluescreen (BSOD) - szukanie przyczyny powstawania. Czytanie plików DMP
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 cze 2010, 02:42
Bluescreen
trochę tego dużo bo przypadkowo 3 razy nacisnąłem dokładniejszą analizę sorki.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Bluescreen
W środku pisze o błędach z plikiem NDIS.SYS, a skoro tak to istnieje spore prawdopodobieństwo, że przyczyną jest jakiś wirus. Proponuję zatem na początek podać logi według poniższego regulaminu z programów DDS + OTL + GMER
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 cze 2010, 02:42
Bluescreen
DDS:http://www.wklejto.pl/78913
Attach:http://www.wklejto.pl/78914
-- 09 paź 2010, 18:03 --
Otl : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Gmer podam później
Attach:http://www.wklejto.pl/78914
-- 09 paź 2010, 18:03 --
Otl : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Gmer podam później
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Log z OTL jest ucięty.
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż raport z usuwania + najnowszy log z OTL'a.
Ale tym razem logi/raporty wklej na -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\\WINDOWS\\System32\\ZDPNDIS5.SYS -- (ZDPNDIS5)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\\WINDOWS\\System32\\ZDCndis5.SYS -- (ZDCndis5)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\\WINDOWS\\System32\\PCANDIS5.SYS -- (PCANDIS5)
O4 - Startup: C:\\Documents and Settings\\konrad\\Menu Start\\Programy\\Autostart\\winfirewall.exe ()
:Files
C:\\FOUND.001
C:\\FOUND.000
C:\\Recycled
C:\\Documents and Settings\\konrad\\Menu Start\\Programy\\Autostart\\winfirewall.exe
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż raport z usuwania + najnowszy log z OTL'a.
Ale tym razem logi/raporty wklej na -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 cze 2010, 02:42
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
raport podczas uruchomienia kompa:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a tu po skanowaniu
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a tu po skanowaniu
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż raport z usuwania + najnowszy log z OTL'a.
:OTL
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\konrad\Menu Start\Programy\Autostart\winfirewall.exe ()
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż raport z usuwania + najnowszy log z OTL'a.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 cze 2010, 02:42
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Po zrobieniu tego skryptu i ponownym uruchomieniu kompa
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Skanowanie:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Skanowanie:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Uruchom OTL i w białe okienko wklej:
Wciśnij przycisk SKANUJ.
Wklej log z OTL'a.
netsvcs
msconfig
safebootminimal
safebootnetwork
%systemdrive%\*.*
/md5start
agp440.sys
atapi.sys
beep.sys
cdrom.sys
ndis.sys
winlogon.exe
eventlog.dll
/md5stop
Wciśnij przycisk SKANUJ.
Wklej log z OTL'a.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 cze 2010, 02:42
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Wydaje mi się, że log jest OK.
1. W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
2. Usuń kopie szkodników z folderu "System Volume Information" poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
3. Start>>>Uruchom>>>cmd>>>Wklep tą komende:
chkdsk /f
(ENTER).
Wciśnij T i ENTER.
Zrestartuj komputer.
4. Pełne skanowanie systemu programem -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Usuń to co znajdzie i wklej raport.
1. W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
2. Usuń kopie szkodników z folderu "System Volume Information" poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
>START>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy "Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach">Zastosuj>OK.
(W czasie tego chwilowego wyłączenia te kopie usuną się samoczynnie, więc nie ma potrzeby zaglądania do folderu.)
Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
3. Start>>>Uruchom>>>cmd>>>Wklep tą komende:
chkdsk /f
(ENTER).
Wciśnij T i ENTER.
Zrestartuj komputer.
4. Pełne skanowanie systemu programem -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Usuń to co znajdzie i wklej raport.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 29 cze 2010, 02:42
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Raport ze skanowania :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Bluescreen 0x0000007e w pliku NDIS.SYS
Tutaj też jest OK.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości