LOGI:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Link do tematu :
sterowniki/nieprawidlowy-sterownik-directsound-kod-bledu-88780078-t27-1050.html
Opis problemu :
Po prostu nie mam dźwięku na komputerze, próbuję włączyć np. z Winampa piosenkę i wskakuje komunikat
kod błędu 88780078.
Po zainstalowaniu kilku wersji sterowników do karty dźwiękowej nadal nie mam dźwięku.
Zaznaczam że miałem zainstalowane programy uTorrent oraz Ares które odinstalowałem.
Proszę o pomoc
- z góry dziękuję.
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 13:09 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmieniłem tytuł tematu, poprawiłem pisownię.
Powód: zmieniłem tytuł tematu, poprawiłem pisownię.
- Andziorka
- Posty: 594
- Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Prosi o hasło kiedy próbuję otworzyć linki z logami. Wklej je tu: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.org/ bez hasła.
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
hasło to cyfra "1"
- Andziorka
- Posty: 594
- Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Tam są dwa logi Otl extras, a nie ma otl zwykłego loga. Wrzuć od nowa logi z samego OTL tutaj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
- Andziorka
- Posty: 594
- Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
W okienko OTL wklej poniższy skrypt i klik na Wykonaj skrypt:
Wykonaj pełny skan Malware. Usuń co znajdzie i daj powstałego loga: http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-malwarebytes-anti-malware-a55.htm a następnie wróć z nowym logiem z OTL.
:OTL
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O32 - AutoRun File - [2010-09-22 08:00:36 | 000,000,123 | RHS- | M] () - C:\autorun.inf -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [2010-09-22 00:14:00 | 000,000,105 | RHS- | M] () - D:\autorun.inf -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [1998-10-04 13:57:04 | 000,000,043 | R--- | M] () - F:\AUTORUN.INF -- [ CDFS ]
O33 - MountPoints2\{0efd36db-c63b-11df-ae12-000fea80a0e2}\Shell\AUTOplay\commaNd - "" = G:\lnilyj.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{0efd36db-c63b-11df-ae12-000fea80a0e2}\Shell\AutoRun\command - "" = G:\lnilyj.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{0efd36db-c63b-11df-ae12-000fea80a0e2}\Shell\ExploRE\CoMmand - "" = G:\lnilyj.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{0efd36db-c63b-11df-ae12-000fea80a0e2}\Shell\OPeN\cOMMand - "" = G:\lnilyj.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{12e9fbc5-cbc6-11df-ae39-000fea80a0e2}\Shell\AutOplay\CoMMAnD - "" = G:\abev.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{12e9fbc5-cbc6-11df-ae39-000fea80a0e2}\Shell\AutoRun\command - "" = G:\abev.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{12e9fbc5-cbc6-11df-ae39-000fea80a0e2}\Shell\exPlore\comMand - "" = G:\abev.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{12e9fbc5-cbc6-11df-ae39-000fea80a0e2}\Shell\opEn\COmmAnD - "" = G:\abev.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{20fe90da-c61b-11df-b51f-806d6172696f}\Shell - "" = AutoRun
O33 - MountPoints2\{20fe90da-c61b-11df-b51f-806d6172696f}\Shell\AutoRun\command - "" = F:\Setup.exe -- [2005-01-10 08:23:06 | 000,425,984 | R--- | M] ()
O33 - MountPoints2\{20fe90dc-c61b-11df-b51f-806d6172696f}\Shell\Open(&0)\command - "" = D:\Recycled\ctfmon.exe -- [2006-06-27 14:23:42 | 000,020,480 | RHS- | M] ()
O33 - MountPoints2\{20fe90de-c61b-11df-b51f-806d6172696f}\Shell\Open(&O)\command - "" = C:\Recycled\Recycled\ctfmon.exe -- [2006-06-27 14:23:42 | 000,020,480 | RHS- | M] ()
O33 - MountPoints2\{2dc53b0f-c8e2-11df-ae1f-000fea80a0e2}\Shell\autoPLaY\coMmAnd - "" = G:\gstij.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{2dc53b0f-c8e2-11df-ae1f-000fea80a0e2}\Shell\AutoRun\command - "" = G:\gstij.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{2dc53b0f-c8e2-11df-ae1f-000fea80a0e2}\Shell\eXpLore\coMmand - "" = G:\gstij.cmd -- File not found
O33 - MountPoints2\{2dc53b0f-c8e2-11df-ae1f-000fea80a0e2}\Shell\OPeN\command - "" = G:\gstij.cmd -- File not found
:Files
C:\Documents and Settings\kot\Menu Start\Programy\Autostart\ctfmon.exe
C:\RECYCLER
C:\autorun.inf /alldrives
:REG
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
:Commands
[emptytemp]
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
Wykonaj pełny skan Malware. Usuń co znajdzie i daj powstałego loga: http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-malwarebytes-anti-malware-a55.htm a następnie wróć z nowym logiem z OTL.
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
LOG OTL po wykonaniu skryptu :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Andziorka
- Posty: 594
- Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Czekam zatem jeszcze na loga z Malware i nowego loga z OTL.
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
LOG z Malware :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nowy LOG z OTL:
Podam za moment aktualnie skanuje
-- 01 paź 2010, 15:47 --
Nowy LOG z OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nowy LOG z OTL:
Podam za moment aktualnie skanuje
-- 01 paź 2010, 15:47 --
Nowy LOG z OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Uwaga! Przed użyciem podepnij wszystkie komórki/MP3/wszystko to co podpinałeś swojego pod USB.
Zastosuj >>> USBFix z opcji DELETION!
Wklej raport z usuwania.
Zastosuj >>> USBFix z opcji DELETION!
Wklej raport z usuwania.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Nic nie podpiełem bo niestety nic nie mam, Kiedys siostra podpieła komorke swoja LG lecz teraz juz jej nie ma no i kiedys pod USB podpinany był pindrive lecz tez juz jego nie mam. Zrobiłem test bez podpiecia i o to LOG:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Jest już OK.
Kroki końcowe:
1. W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie.
2. Usuń kopie szkodników z folderu "System Volume Information" poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
Kroki końcowe:
1. W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie.
2. Usuń kopie szkodników z folderu "System Volume Information" poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
>START>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy "Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach">Zastosuj>OK.
(W czasie tego chwilowego wyłączenia te kopie usuną się samoczynnie, więc nie ma potrzeby zaglądania do folderu.)
Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
Zrobione wielkie dzięki za pomoc 
Jednak dalej nie mam dzwieku, zainstalowalem sterwoniki do karty dzwiekowej i niestety to samo co poprzednio czyli nic

Jednak dalej nie mam dzwieku, zainstalowalem sterwoniki do karty dzwiekowej i niestety to samo co poprzednio czyli nic
- Andziorka
- Posty: 594
- Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
To nie wina wirusów w takim razie. Pod tym kątem jest czysto.
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:49
Brak dźwięku - proszę o sprawdzenie logów.
W Biosie ustawienia Advenced BIOS... zmieniłem z Disabled na Auto.
Dziękuję wszystkim którzy mi pomagali przy naprawie dźwięku.
Wszystko działa jak należy.
Pozdrawiam.
Dziękuję wszystkim którzy mi pomagali przy naprawie dźwięku.
Wszystko działa jak należy.
Pozdrawiam.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości