Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
olekmi

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:46

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post26 mar 2016, 19:52

Witam,
tak jak w tytule. Głośniki są podłączone do komputera od kilku lat. Wszystko działało. Po dodaniu słuchawek nagle przestało. Oczywiście przestawiałem na domyślne głośniki, przeinstalowałem najnowsze i jeszcze oryginalne z plyty sterowniki, ale to nic nie dało. Według komputera dźwięk jest, tak pokazuje ikonka głośności, lecz w rzeczywistości nic nie slychać. Jedynie słychać dźwięk poprzez próbę testu. Przez słuchawki wszystko działa. Proszę o zaawansowaną pomoc. Jeśli ktoś ma mnie instruować, gdzie jest panel sterowania albo jak ustawić głośność, to może sobie darować.

System: Win 7
Karta audio: Realtek

Pozdrawiam,
Olek

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post26 mar 2016, 20:18

Karta audio: Realtek

Chyba rozwiążemy stopniowo problem, znam się na tej karcie ;)

Najpierw proponuję sprawdzić:
bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21409
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post26 mar 2016, 23:02

Pytanie najpierw co to za słuchawki? Nie przez Bluetooth?
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

olekmi

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:46

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 09:54

FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Przy fixie wyskakuje komunikat o niedozwolonej próbie naprawy. Jeszcze spróbuję uruchomić komputer w trybie naprawy.

Słuchawki z mikrofonem, przewodowe, bez bluetooth.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 12:47

Jeszcze...

Zainstaluj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i wrzuć screena z zakładki Mainboard.

Wrzuć screeny z:

1. Programy i funkcje (wszystko).
2. Menedżer urządzeń
z rozwiniętym Kontrolery dźwięku wideo i gier.
3. Start --> Panel sterowania --> Dźwięk --> zakładki Odtwarzanie oraz Nagrywanie.
4. Start --> Panel sterowania --> System.

Tworzenie screenu (zrzutu) ekranu. Wrzucanie obrazków na hosting.
PicPick - tworzymy zrzuty ekranu.

Screeny wrzucasz na zewnętrzny serwer a na forum podajesz tylko link do nich lub miniaturkę.
Przykładowo na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
lub: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 14:12

Chyba będzie trochę pracy lub więcej :(

Na początek sprawdź ustawienia sterowników Realtek.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Odtwarzaj (Głośność odtwarzania) prawie na maksimum - 97%
Nagrywaj (Głośność nagrywania) prawie na minimum - 5/6%
inaczej mikrofon nie będzie działać.
(dziesiętne milimetra mają duże znaczenie)
W niektórych przypadkach trzeba odznaczyć Miks stereo.
Odnosi się do niektórych komunikatorów, na GG oraz Skype Miks stereo powinno być zaznaczone/wybrane.

Włączenie/ wyłączenie Miks stereo:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zwiększ czułość mikrofonu wg. trzeciego screena.
Ostatni czyli czwarty screen przedstawia co zrobić aby działał panel przedni komputera.

Jeżeli masz Skype ustaw/zaznacz tak w jego ustawieniach:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

v Automatycznie dostosuj ustawienia mikrofonu
v Automatycznie dostosuj ustawienia głośników
- Zapisz.

Przeprowadź na tym komunikatorze test mikrofonu:
Echo/Sound Test Service.

Odinstaluj wszystkie kodeki jakie posiadasz.

Usuń wszystkie punkty przywracania systemu.
Zapisz/utwórz nowy.

Start --> Panel sterowania --> System --> Zaawansowane --> Wydajność --> Ustawienia --> Efekty wizualne - zaznacz tylko 3 pozycje - Zastosuj - OK.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Obrazek
Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.

Użyj dodatkowo:

Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zainstaluj tylko te kodeki:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Przeglądając zainstalowane programy proponuję ponownie:
bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Źle wrzuciłeś, masz wszystko dokładnie opisane...

UWAGA:
wszystko robisz/sprawdzasz według kolejności
.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 14:41

1. Otwórz notatnik systemowy i wklej do niego poniższą zawartość.
Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix", "Napraw".
 

Kod: Zaznacz cały

CloseProcesses:

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://startsear.ch/?aff=2&cf=99adad7b-4ea7-11e1-885e-6cf04958031b
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=N360&pvid=20.6.0.27
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=N360&pvid=20.6.0.27
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=N360&pvid=20.6.0.27
HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=N360&pvid=20.6.0.27
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 - SearchHook Class - {BC86E1AB-EDA5-4059-938F-CE307B0C6F0A} - C:\Program Files\DeviceVM\Browser Configuration Utility\AddressBarSearch.dll (DeviceVM, Inc.)
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 - (Brak nazwy) - {88c7f2aa-f93f-432c-8f0e-b7d85967a527} -  Brak pliku
SearchScopes: HKLM -> {16A0191A-FF14-4526-92B5-4C23449EC3D4} URL = hxxp://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=99adad7b-4ea7-11e1-885e-6cf04958031b&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM -> {721F0519-F203-41c4-B725-4934A0C4D3F1} URL = hxxp://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=99adad7b-4ea7-11e1-885e-6cf04958031b&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> DefaultScope {7394E77D-5F93-443b-B1EE-094518A0E73B} URL = hxxp://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=chr-devicevm&type=STDVM
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9} URL = hxxp://search.conduit.com/Results.aspx?ctid=CT3321459&octid=EB_ORIGINAL_CTID&SearchSource=58&CUI=&UM=4&UP=SPE20DEFB5-F9D5-456D-9978-543A8BA25AEF&q={searchTerms}&SSPV=
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = hxxp://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=4429001D7E94C56D&affID=119357&tt=080613_wc2&tsp=4966
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {721F0519-F203-41c4-B725-4934A0C4D3F1} URL = hxxp://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=99adad7b-4ea7-11e1-885e-6cf04958031b&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {7394E77D-5F93-443b-B1EE-094518A0E73B} URL = hxxp://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=chr-devicevm&type=STDVM
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {8F9C0144-2080-418b-A007-8885DCA39944} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=SPLBR2&pc=SPLH
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> {D7C77F01-0947-4702-B58C-F54DD954D31A} URL = hxxp://www.google.com/cse?cx=partner-pub-3794288947762788%3A4067623346&ie=UTF-8&q={searchTerms}&sa=Search&siteurl=www.google.com%2Fcse%2Fhome%3Fcx%3Dpartner-pub-3794288947762788%3A4067623346
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> Brak nazwy - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} -  Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000 -> Brak nazwy - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} -  Brak pliku
Toolbar: HKLM - Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.22.0\deltaTlbr.dll Brak pliku
FF ProfilePath: C:\Users\OEM\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cz2jul62.default
FF NewTab: hxxps://www.trovigo.com/?gd=&ctid=CT2790392&octid=CT2790392&ISID=ISID_ID&SearchSource=15&CUI=UN30465203552094444&lay=3&p=cnts&UM=&D=IN_DA&SAT=FNTS
FF DefaultSearchEngine: BitTorrentBar  Customized Web Search
FF SelectedSearchEngine: BitTorrentBar  Customized Web Search
FF Homepage: hxxp://search.conduit.com/?ctid=CT2790392&SearchSource=13&CUI=UN30465203552094444
FF Keyword.URL: hxxp://trovi.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2790392&SearchSource=2&CUI=UN30465203552094444&UM=&q=
FF NetworkProxy: "backup.ftp", "128.136.27.226"
FF NetworkProxy: "backup.ftp_port", 80
FF NetworkProxy: "backup.socks", "128.136.27.226"
FF NetworkProxy: "backup.socks_port", 80
FF NetworkProxy: "backup.ssl", "128.136.27.226"
FF NetworkProxy: "backup.ssl_port", 80
FF NetworkProxy: "ftp", "71.14.30.100"
FF NetworkProxy: "ftp_port", 8080
FF NetworkProxy: "http", "71.14.30.100"
FF NetworkProxy: "http_port", 8080
FF NetworkProxy: "share_proxy_settings", true
FF NetworkProxy: "socks", "71.14.30.100"
FF NetworkProxy: "socks_port", 8080
FF NetworkProxy: "ssl", "71.14.30.100"
FF NetworkProxy: "ssl_port", 8080
FF NetworkProxy: "type", 1
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{7BA52691-1876-45ce-9EE6-54BCB3B04BBC}] - C:\ProgramData\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\Norton\coFFPlgn => nie znaleziono
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{4963C948-9C4E-40B8-9291-CE0234B47210}] - C:\ProgramData\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\N360_20.4.0.40\coFFPlgn => nie znaleziono
CHR HomePage: Default -> file:///C:/Users/OEM/Desktop/Nauka/Energo
CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxp://toolbar.inbox.com/search/results.aspx?q=%query%&tbid=%tbid%&tp=sf&lng=%lng%
CHR DefaultSearchKeyword: Default -> i
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf] - C:\Users\OEM\AppData\Local\CRE\dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf.crx <nie znaleziono>
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [mhfdcmehmjcclgopdodkjdicohagipid] - C:\Users\OEM\AppData\Local\CRE\mhfdcmehmjcclgopdodkjdicohagipid.crx <nie znaleziono>
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pbiamblgmkgbcgbcgejjgebalncpmhnp] - C:\Program Files\StartSearch plugin\vshareplg.crx <nie znaleziono>
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pmlghpafmmnmmkjdhacccolfgnkiboco] - C:\Program Files\1ClickDownload\oneclickdownloader10.crx <nie znaleziono>
CHR HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf] - C:\Users\OEM\AppData\Local\CRE\dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf.crx <nie znaleziono>
CHR HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [mhfdcmehmjcclgopdodkjdicohagipid] - C:\Users\OEM\AppData\Local\CRE\mhfdcmehmjcclgopdodkjdicohagipid.crx <nie znaleziono>
S2 Update Jump Flip; "C:\Program Files\Jump Flip\updateJumpFlip.exe" [X]
S3 netr28u; system32\DRIVERS\netr28u.sys [X]
S3 sony_ssm.sys; \??\C:\Users\OEM\AppData\Local\Temp\sony_ssm.sys [X]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{035FBE31-3755-450A-A775-5E6BBD43D344}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.135\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{095A2EEC-F7FE-42E8-96FB-C20E53081908}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.99\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{0E55CBE1-B06A-49B6-AD8D-9EFAA0160C6F}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.57\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{0F22A205-CFB0-4679-8499-A6F44A80A208}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.5\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{218D2740-5A50-42A8-AB9F-62FF1B168782}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.69\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{29A96789-9595-4947-BEDB-0FCC776F7DB8}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.2.183.39\goopdate.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{320F0FDB-BE0A-4648-9D18-4A2C3448C007}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.79\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{355EC88A-02E2-4547-9DEE-F87426484BD1}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.23.9\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{62A0D750-DED9-448C-B693-406B34BB0892}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.145\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{634059C0-D264-4B2C-AE80-F73E48D33E5B}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.123\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{6D7374DE-63AA-473C-8C02-60D9CDCD84C5}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.153\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{90B3DFBF-AF6A-4EA0-8899-F332194690F8}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{91EFB276-CEFE-48EC-BB3A-57795A7B4008}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.149\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{A45426FB-E444-42B2-AA56-419F8FBEEC61}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.22.3\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{A54D478D-4F70-4F72-9A74-17C9986E35AB}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.165\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{C5A2122B-A05B-4FD8-AE49-91990AE10998}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.115\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{CC182BE1-84CE-4A57-B85C-FD4BBDF78CB2}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.1\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{D0336C0B-7919-4C04-8CCE-2EBAE2ECE8C9}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.11\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{D1EDC4F5-7F4D-4B12-906A-614ECF66DDAF}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{DB25D157-76D4-41C1-97B5-359E4A4CECEB}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.65\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{EB06378B-ABB6-4B3C-9B40-D488DD8A6E93}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.22.5\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{FB994D36-B312-46CE-A40B-CF63980641F9}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.111\psuser.dll => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1163206416-3002291780-3540061281-1000_Classes\CLSID\{FE498BAB-CB4C-4F88-AC3F-3641AAAF5E9E}\InprocServer32 -> C:\Users\OEM\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.7\psuser.dll => Brak pliku


Hosts:
EmptyTemp:

 
Tylko potem w razie jakiś programów które wymają zmiany pliku "hosts" to taj na nowo.
Warto odinstalować McAfee i coś innego wgrać.


Usuń program "McAfee” bo trzeba je usunąć, najlepiej usuń za pomocą deinstalatora. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

  
2. Pobierz Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników uruchom go najpierw i kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s].txt
 
3. Pełny skan Malwarebytes: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wszystkie zagrożenia które wykryje - do usunięcia / kwarantanna i pokaż raport końcowy.
 
4. Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog","Napraw" pokaż go na forum.
Dostarcz logi z FRST (NOWE, nie zapomnij zahaczykować Addition.txt i Shourt)
 
A są jakieś dziwne objawy ??
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

olekmi

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:46

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 16:02

2. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Raczej nie ma żadnych objawów. Wszystko działa normalnie, poruszałem się po tych samych stronach co zawsze. Zresztą, Norton cały czas 'miał' mnie chronić.

Mikrofon i słuchawki mi działają. To właśnie po ich podłączeniu coś się stało z głośnikami. Zorientowałem się jednak dopiero przy ponownym uruchomieniu komputera. Ustawienia miałem zaznaczone identycznie jak na załączonych obrazkach z Realteka. Przedni panel działał/ła, tylni też ( jeśli chodzi o wtyki mikrofonu i stereo -> sprawdzałem dla słuchawek i dowolnych wejść z głośników - wszystko ok ). Problem dotyczy wejść tylnego, bocznego i subwoofera z tylnego panelu. Głos przez powyższe wejścia słychać jedynie podczas próby testu.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2016, 19:13 przez olekmi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 16:57

Źle wrzucasz logi/raporty, na nieprawidłowe strony...

Masz wybrane w opcjach odpowiednie głośniki oraz zaznaczone Wirtualizacja słuchawek ?
Nie dotyczy wyłącznie słuchawek, dotyczy również głośników:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Odłącz głośniki, mikrofon oraz słuchawki i podłącz ponownie pod prawidłowe gniazda.
Jeżeli pojawi się jakaś "tablica" to kliknij OK.
Sprawdź podłączenie głośników do tylnego gniazda a mikrofonu i słuchawek do przedniego.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 17:30

Daj moralnie logi a nie tak jak jest teraz:)

Jakieś hasła, twoja zgoda jest wymagana, aby je pobrać/zobaczyć.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2016, 18:06 przez robiwielki, łącznie zmieniany 2 razy.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

olekmi

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:46

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 17:53

Tak. Wszystko jest prawidłowo podłączone. Głośniki są 5.1. Gdyby były nieprawidlowo, nie uslyszalbym dźwięku z kazdego z nich podczas testu. (subwoofera tylko nie slychac) Poza tym jeszcze do przedwczoraj w tej konfiguracji dzialaly. Tak jak pisałem, na pasku głośności widać, że dźwięk jest wysyłany. Nie ma też żadnych błędów sterownika.

Na co wrzucić logi/raporty? pastebin?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2016, 19:12 przez olekmi, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post27 mar 2016, 18:27

Daj moralnie logi, a nie tak jak jest teraz:)

Jakieś hasła, twoja zgoda jest wymagana, aby je pobrać/zobaczyć!.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

olekmi

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:46

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post28 mar 2016, 16:58

2.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

-- 28 mar 2016, 15:58 --

Brak dźwięku z samego subwoofera zbliżył mnie do rozwiązania problemu. Ręcznie zwiększyłem basy, następnie:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I generalnie zaskoczyło, pozostał jednak brak dźwięku przez youtube w chrome, ale wystarczyło dopisać we właściwościach -> zakładki skróty -> w polu miejsca docelowego google chrome '--force-wave-audio'. Teraz sytuacja wróciła do normy. Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i zaangażowanie. :)

kaleron

Użytkownik
Posty: 167
Rejestracja: 05 cze 2015, 14:09
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Brak dźwięku przez głośniki - test działa

Post31 mar 2016, 12:35

Odłącz słuchawki i sprawdź jeszcze raz.
Serwis komputerowy i RTV
Odzyskiwanie danych
Naprawy elektroniczne



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości