DirectSound Kod błędu 88780078

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post09 lut 2011, 21:09

Czesc mam tak samo problem z błedem direct sound moja płyta głowna to GIGABYTE GA-MA770-ds3 a co do karty dzwiekowej to nie moge odczytac nawet przez Everesta ale jade na Realtek HD moze to cos pomoze.Zawsze po uruchomieniu kompa musze instalowac sterowniki do karty dzwiekowej i to mi starcza do czasu jak nie zrobie zmiany np sucham muzyki to jest a jak chce pograc do wyskakuje bład .


Awatar użytkownika
Andziorka

VIP+
Posty: 594
Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
Kontaktowanie:

DirectSound Kod błędu 88780078

Post09 lut 2011, 21:24

Usuń sterowniki poprzez Dodaj i usuń programy, przeczyść komputer Ccleanerem.

Zainstaluj z tej strony: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
1) Chipset: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2) Dźwięk: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników + Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Bo widzę, że korzystasz z Windowsa XP, podałam stery pod ten system.

//Kolega wyżej mnie wyprzedził. :P
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'

Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post10 lut 2011, 18:01

Dzieki koledzy za porady zrobiłem jak mi poleciliscie i nic dalej to samo po prostu załamka :-|

-- 10 lut 2011, 18:01 --

Doszłem jeszcze do tego ze wystarczy ze zainstaluje stery chipset to mam dzwiek po zmianie np z filmu na gre juz nie mam dzwieku porazka juz nie wiem co mam robic moze macie jakies jeszcze pomysły.

Awatar użytkownika
Andziorka

VIP+
Posty: 594
Rejestracja: 06 kwie 2009, 17:50
Kontaktowanie:

DirectSound Kod błędu 88780078

Post10 lut 2011, 18:11

'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

DirectSound Kod błędu 88780078

Post10 lut 2011, 19:07

Wrzuć screeny z :
1. Dodaj lub usuń programy.
/wszystko/.
2. Menedżer urządzeń z rozwiniętym Kontrolery dźwięku, wideo i gier.
3. Start -> Panel sterowania -> Dźwięki i urządzenia audio -> zakładki Audio oraz Głos.
Tworzenie screenu (zrzutu) ekranu. Wrzucanie obrazków na hosting.

Jeżeli masz płytkę ze sterownikami od komputera to włóż ją do napędu CD, zminimalizuj.
Start -> Panel sterowania -> System -> Sprzęt -> Menedżer urządzeń.
Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania, jeżeli są to w tym miejscu PPM / prawym przyciskiem myszki /- Aktualizuj sterownik...

Poradniki :
Instalacja sterownika do karty dźwiękowej HD (High Definition Audio Controller).
Prawidłowa konfiguracja sterowników Realtek HD Audio
Brak dżwięku na panelu przednim komputera.

Jakie masz zainstalowane kodeki, Service Pack oraz NET Framework ?
Wrzuć logi :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.html
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post12 lut 2011, 21:28

Przepraszam Was ale nie umie wklejać zdjęć na forum. Mam na pewno Service Pack 3
oczywiście XP NET Framework 3.5.
Nie mam żadnych wykrzykników ani znaków zapytania.
Sterowniki już wgrywałem z płyty, też nic nie pomaga.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jakoś dałem radę, mam nadzieję że to Wam pomoże a Wy mi pomożecie, plis.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2011, 11:03 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłem pisownię, dodałem polskie znaki diakrytyczne.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

DirectSound Kod błędu 88780078

Post13 lut 2011, 00:07

Zainstaluj jeszcze kodeki Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Sprawdź.
Nie pomoże to wrzuć logi wg. tego regulaminu :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.html
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post13 lut 2011, 14:29

Niestety nie pomogło a moze to wam jeszcze coś pomoze
ze chipset do tej płyty chyba powinien byc AMD770

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

DirectSound Kod błędu 88780078

Post13 lut 2011, 16:11

Gdzie są logi ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post13 lut 2011, 21:36

DDS + OTL + GMER mam rozumiec ze to musze sciagnac i z tego co wyjdzie dac screny?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

DirectSound Kod błędu 88780078

Post13 lut 2011, 21:52

Na końcu wyskoczą logi w notatniku które kopiujesz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podajesz link do nich

Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post14 lut 2011, 10:54

Ostatnio zmieniony 14 lut 2011, 10:54 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłem pisownię, dodałem polskie znaki diakrytyczne, przeniosłem temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

DirectSound Kod błędu 88780078

Post14 lut 2011, 15:14

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:
:OTL
O33 - MountPoints2\{d4225fc0-3064-11e0-9802-001d7dd5ac47}\Shell - "" = AutoRun
O33 - MountPoints2\{d4225fc0-3064-11e0-9802-001d7dd5ac47}\Shell\AutoRun\command - "" = C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.EXE Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL RuNdLl32.EXE .\RECYCLER\S-5-3-42-2819952290-8240758988-879315005-3665\jwgkvsq.vmx,ahaezedrn
O33 - MountPoints2\{e5bdcec0-2c42-11e0-bf56-001d7dd5ac47}\Shell - "" = AutoRun
O33 - MountPoints2\{e5bdcec0-2c42-11e0-bf56-001d7dd5ac47}\Shell\AutoRun\command - "" = C:\WINDOWS\system32\RunDLL32.EXE Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL RuNdLl32.EXE .\RECYCLER\S-5-3-42-2819952290-8240758988-879315005-3665\jwgkvsq.vmx,ahaezedrn
O4 - HKCU..\Run: [ALLUpdate] File not found

:Files
C:\WINDOWS\System32\tlvthu.dll

:Services
svssdao

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
"8124:TCP" =-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptyflash]
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie.
W białe okienko wklej te dwie komendy:
msconfig
netsvcs
i wciśnij przycisk Skanuj
Wrzuć log z usuwania + log z nowego skanu.

2.
1) Wklej log z TDSSKiller >>> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
2) Wklej log z MBRCheck >>> http://www.hotfix.pl/wykrywanie-rootkit ... e-a340.htm

.

Awatar użytkownika
Ryok79

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 09 lut 2011, 21:01

DirectSound Kod błędu 88780078

Post14 lut 2011, 16:11




  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości