Witam.
Na wstępie muszę zaznaczyć że jestem zielony jeżeli chodzi o tego typu problemy.
Od jakiegoś czasu mam spore problemy z komputerem. Ciągle się zawiesza, dźwięk wariuje i nic się nie da zrobić tylko reset. Dzieje się tak w różnych okolicznościach, najczęściej jest to w przypadku pobierania czegoś na torrentach czy przy próbie upladowania na jakiś serwer, przy czym to drugie jest przez owy problem niemal niemożliwe. Czasami podczas oglądania jakiś filmów na yt czy przeglądania różnych stron dzieje się tak samo. Po restarcie komputera problem potrafi powtarzać się kilka razy przy tych samych czynnościach. Nie wiem czy jest to wina jakiegoś wirusa czy też jakiś bebechy komputera siadają.
Ostatnio zainstalowałem Win8 i problem typowy wcześniej dla Win7 występuje rzadziej ale za to często pojawia się blu scr (windowsa 8) z problemem o nazwie "dpc watchdog violation" takowy występuje jeszcze częściej niż ten problem z zawieszaniem na win7 i dla odmiany w różnych okolicznościach (możliwe że to ten sam problem, jak mówiłem nie znam się). Bardzo proszę o pomoc.
Komputer:
Płyta: GA-PH67A-UD3-B3
Proc: i3 2100 CPU 3.10GHz
Ram: 4Gb
Grafa: Radeon 6850
Dysk: ST31000528AS
Win7 64 (dawniej) Win8 64 ( obecnie )
Logi:
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
GMER Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Duże Problemy Win8 Logi OTL
- kominekl
- Kontaktowanie:
Logi.
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
IE:64bit: - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE:64bit: - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&FORM=IE8SRC
IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&FORM=IE8SRC