Explorer.exe - błąd po podłączeniu USB.

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
xmessixxx

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lis 2010, 15:22

Explorer.exe - błąd po podłączeniu USB.

Post06 lis 2010, 15:24

Mam problem, otóż gdy podłącze coś do USB to wyskakuje błąd Explorer.EXE-Brak dysku. Należy włożyć do stacji \Device\Harddisk5\DR8. I nie mogę tego wył. Co może być powodem?

Oto Log z HJT : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
LOG GMER : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Po wlaczeniu OTL : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 17:49 przez Andziorka, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmiana nazwy tematu

Awatar użytkownika
DwD99

Stały bywalec
Posty: 712
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Explorer.exe

Post06 lis 2010, 15:56

Koleś zrób sobie formata :) ! (Bo system ci się sypie)

Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 24335
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Explorer.exe

Post06 lis 2010, 16:06

DwD99, formatowanie systemu nie jest rozwiązaniem, a Twoja ,,rada" jest nic nie warta!

Xmessixxx, poczekaj aż ktoś sprawdzi Ci logi. Powinni Ci pomóc. :)
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Explorer.exe

Post06 lis 2010, 16:07

Najlepiej jakbyś podał błąd jaki ci się pojawia przy próbie odpalenia OTL bo niestety obrazka nie mogę otworzyc który podałeś

xmessixxx

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lis 2010, 15:22

Explorer.exe

Post06 lis 2010, 16:12

''Wystąpił problem z aplikacją OTL i zostanie ona zamknięta.Przepraszamy za kłopoty."


Albo '''Nie można odnalezc określonego modułu''

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Explorer.exe

Post06 lis 2010, 16:14

Zrób pełne skanowanie systemu programem Malwarebytes instrukcja:
http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-m ... re-a55.htm
usuń co znajdzie i daj raport, i po użyciu Malwarebytes spróbuj wykonac log z OTL

xmessixxx

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lis 2010, 15:22

Explorer.exe

Post06 lis 2010, 17:09

LOG : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nadal OTl nie moge odpalic ;/

Awatar użytkownika
Luk@sz_root

Ekspert
Posty: 350
Rejestracja: 05 lip 2010, 15:51
Kontaktowanie:

Explorer.exe

Post07 lis 2010, 17:34

Jeśli chcesz abyśmy Tobie pomogli to kontynuuj w tym temacie:
post50701.html#p50701
We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget.
Obrazek

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Explorer.exe

Post08 lis 2010, 16:13

@xmessixxx

Po pierwsze przeczytaj regulamin KLIK.

Po co zrobiłeś ten temat, jak osoby wypowiadają się w tym -> bezpieczenstwo/log-z-otl-blad-explorer-exe-brak-dysku-t9312.html
?
Temat ten ZAMYKAM a w tym:
bezpieczenstwo/log-z-otl-blad-explorer-exe-brak-dysku-t9312.html
proszę kontynuowanie.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość