Użyj -->
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
Przeskanuj komputer za pomocą
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy
Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówJęzyk PL --> Settings --> General Settings --> Language --> Polish
Zaktualizuj program oraz bazę wirusów.
Przeskanuj komputer...
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Wrzuć z niego raport/loga.
Wrzuć logi z:
FRST -->
bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.htmlLogi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówa na forum podajesz tylko linki do nich.