Witam !
Załapałem jakies swinstwo i nie mogę sobie z tym poradzić ! Próbowalem wszystkiego żaden antyvir nie radzi sobie z tym !!! Decrap i cleanery tez nie daja rady !!!! Proszę o pomoc i przejrzenie logów nim porąbie ten piep........ komputer !
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Laptop brak pulpitu , polowa funkcji nie dziala i psuje peny
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 paź 2015, 18:46
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 paź 2015, 18:46
Laptop brak pulpitu , polowa funkcji nie dziala i psuje peny
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 17 paź 2015, 11:14 --
No i co trzeba go wyrzucić albo córce do zabawy ???
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 17 paź 2015, 11:14 --
No i co trzeba go wyrzucić albo córce do zabawy ???
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Laptop brak pulpitu , polowa funkcji nie dziala i psuje peny
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw.
2. Odinstaluj: 360 Total Security
3. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
4. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
5. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
Jakaś poprawa?
CloseProcesses:
S2 ASUS InstantOn; C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS InstantOn\InsOnSrv.exe [X]
S2 ChromodoUpdater; C:\Program Files (x86)\Comodo\Chromodo\chromodo_updater.exe [X]
S2 Hamachi2Svc; "C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe" -s [X]
S2 LMIGuardianSvc; "C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\LMIGuardianSvc.exe" [X]
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK => nie znaleziono
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-2473676635-764965354-2446546627-1001\...\Policies\Explorer: []
HKU\S-1-5-21-2473676635-764965354-2446546627-1001\...\MountPoints2: {64d32fb4-d128-11e2-bea2-dc85de76c7ba} - "F:\setup.exe"
HKU\S-1-5-21-2473676635-764965354-2446546627-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\komp1\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
2015-09-30 18:44 - 2015-10-05 21:24 - 00000000 ____D C:\Users\komp1\Documents\888poker
2015-09-30 18:44 - 2015-09-30 18:44 - 00000000 ____D C:\Users\komp1\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\888poker
2015-09-30 18:44 - 2015-09-30 18:44 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\888poker
2015-09-30 18:43 - 2015-10-15 22:32 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\PacificPoker
2015-09-30 18:43 - 2015-10-05 19:57 - 00000000 ____D C:\Users\komp1\AppData\Roaming\PacificPoker
2012-08-04 19:37 - 2012-07-30 08:03 - 0000217 _____ () C:\ProgramData\SetStretch.cmd
2012-08-04 19:37 - 2009-07-22 12:04 - 0024576 _____ () C:\ProgramData\SetStretch.exe
2013-09-24 16:07 - 2013-09-24 16:07 - 0000021 _____ () C:\Users\komp1\AppData\Roaming\my_intel.sys
2013-04-14 21:29 - 2015-09-11 18:29 - 0000408 _____ () C:\Users\komp1\AppData\Roaming\sp_data.sys
C:\Users\Public\d3dx9_30.dll
C:\Users\Public\ForgedAlliance.exe
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw.
2. Odinstaluj: 360 Total Security
3. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
4. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
5. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
Jakaś poprawa?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości