Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Proszę o sprawdzenie,ostatnio nie wiem czemu ale na jednym forum ciągle ktoś/coś mi zmienia hasło oraz email >.>
			
									
									
						Log
- XMan
 
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Re: Log
Odnośnie logów wypowiedzą się fachowcy.   
 
Zauważyłem że masz b. starą wersję Jawy.
W między czasie możesz ją zaktualizować a najlepiej :
1. odinstaluj Jawę w ,,Dodaj lub usuń programy".
2. przeczyść komputer CCleanerem : http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=158
U góry po lewej ,,Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
póżniej ,,Rejestr" Skanuj by znależć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
3. pobierz i zainstaluj najnowszą wersję Jawy :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
			
									
									
						 
 Zauważyłem że masz b. starą wersję Jawy.
W między czasie możesz ją zaktualizować a najlepiej :
1. odinstaluj Jawę w ,,Dodaj lub usuń programy".
2. przeczyść komputer CCleanerem : http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=158
U góry po lewej ,,Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
póżniej ,,Rejestr" Skanuj by znależć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
3. pobierz i zainstaluj najnowszą wersję Jawy :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- cosik_ktosik
 
- Posty: 21417
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Log
Podaj logi z programów Combofix  viewtopic.php?f=42&t=146
  viewtopic.php?f=42&t=146
Logi wklejasz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a w poście dajesz tylko link do nich.
W tym logu raczej nic nie ma.
			
									
									
						 viewtopic.php?f=42&t=146
  viewtopic.php?f=42&t=146Logi wklejasz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a w poście dajesz tylko link do nich.
W tym logu raczej nic nie ma.
- 
				Azerf
 
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 sty 2009, 18:49
- djarta
 
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Log
ComboFix usunął trzy pliki i log jest czysty.
1. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
2. Z folderu "System Volume Information" usuniesz poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
3. Wykonaj optymalizację systemu
4.Przeskanuj obszar mojego komputera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum.
=================
K.
			
									
									
						1. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
2. Z folderu "System Volume Information" usuniesz poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy "Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach">Zastosuj>OK.
Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
3. Wykonaj optymalizację systemu
4.Przeskanuj obszar mojego komputera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum.
=================
K.
- 
				- Reklama
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości




