Mocne zwiechy systemu

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Sandaly

Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 18 gru 2010, 13:57

Mocne zwiechy systemu

Post18 mar 2014, 09:54

Witam problem następujący, komputer ma straszne zwiechy, nieraz wogle nie chce sie uruchomić, jest także duzo procesów oraz dośc wysokie zyżycie procesora, poniżej daję logi z OTL
OTL> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Mocne zwiechy systemu

Post18 mar 2014, 10:16

Nie masz żadnej infekcji.
To jest laptop -a w laptopach musi być dużo więcej procesów niż w normalnym komputerze.
Masz Kaspersky'ego - to "ciężki" Antywirus (choć skuteczny).
Poza tym:
Error - 2014-03-17 08:32:49 | Computer Name = USER | Source = Disk | ID = 262155
Description = Sterownik wykrył błąd kontrolera na .

To już nie do tego działu Forum.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2014-03-17 18:17:17 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\APN
[2012-04-30 23:31:27 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Ask
[2014-03-17 18:19:05 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AskPartnerNetwork
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Java Plug-in 1.6.0_31)
O16 - DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0031-ABCDEFFEDCBA} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Java Plug-in 1.6.0_31)
O16 - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Java Plug-in 1.6.0_31)
O4 - HKU\S-1-5-21-842925246-448539723-839522115-1004..\Run: [] File not found
O4 - HKLM..\Run: [NPSStartup] File not found
O2 - BHO: (Ask Shopping Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ\Passport.dll (APN LLC.)
O2 - BHO: (IEPluginBHO Class) - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Gadu-Gadu 10\_userdata\ggbho.2.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (Ask Shopping Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ\Passport.dll (APN LLC.)
O3 - HKU\S-1-5-21-842925246-448539723-839522115-1004\..\Toolbar\WebBrowser: (Ask Shopping Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ\Passport.dll (APN LLC.)
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
IE - HKU\S-1-5-21-842925246-448539723-839522115-1004\..\URLSearchHook: {00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC} - SOFTWARE\Classes\CLSID\{00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC}\InprocServer32 File not found
SRV - [2014-02-14 02:42:08 | 000,166,352 | ---- | M] (APN LLC.) [Auto | Running] -- C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe -- (APNMCP)

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-842925246-448539723-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}]
[HKEY_USERS\S-1-5-21-842925246-448539723-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline)

F.

Sandaly

Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 18 gru 2010, 13:57

Mocne zwiechy systemu

Post18 mar 2014, 16:08


filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Mocne zwiechy systemu

Post18 mar 2014, 19:51

W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.

F.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Mocne zwiechy systemu

Post18 mar 2014, 20:19

Masz Kaspersky'ego - to "ciężki" Antywirus (choć skuteczny).
Poza tym:
Error - 2014-03-17 08:32:49 | Computer Name = USER | Source = Disk | ID = 262155
Description = Sterownik wykrył błąd kontrolera na .

To już nie do tego działu Forum.

Nie będzie lepszy np. Avast Free lub inny ?
Sprawdzałeś:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Jakimi programami czyścisz komputer, bo nie widzę ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Sandaly

Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 18 gru 2010, 13:57

Mocne zwiechy systemu

Post19 mar 2014, 16:45

To jest taka akcja ze ejst to komputer siostry koleżanki i ona raczej żadnego programu nie uzywała, mówi tez ze ma problemy z dźwiękiem poniżej daje log
Autoruns > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości