Witam! Proszę o sprawdzenie logów, pousuwałem co się dało z dodaj/usuń programy, ale komputer nadal się tnie i jest zasyfiony toolbarami itp.
Hijackthis Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Mocno zaśmiecony komputer, problem z toolbarami
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 paź 2013, 17:03
Mocno zaśmiecony komputer, problem z toolbarami
Ostatnio zmieniony 06 paź 2013, 19:13 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Korekta tytułu.
Powód: Korekta tytułu.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Mocno zaśmiecony komputer, problem z toolbarami
jw.
Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Scan --> Clean
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Podaj log z niego na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie:
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeskanuj komputer programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie.
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wrzuć wymagane logi:
Obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Czekaj za odpowiedzią fachowców z tego działu.
Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Scan --> Clean
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Podaj log z niego na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie:
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeskanuj komputer programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie.
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wrzuć wymagane logi:
Obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Czekaj za odpowiedzią fachowców z tego działu.
- kominekl
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
- Kontaktowanie:
Mocno zaśmiecony komputer, problem z toolbarami
Przed wykonaniem zaleceń kolegów, zafixuj w HijackThis (już pominę fakt, że to co podałeś nie nadaje już się do niczego
):
Poza tym użyj tego. Następnie odinstaluj HijackThis i wykonaj zalecenia kolegów.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [NUSB3MON] "C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Quick Launch] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch\HPMSGSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Easybits Recovery] C:\Program Files (x86)\EasyBits For Kids\ezRecover.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPOSD] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP On Screen Display\HPOSD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\RunOnce: [VideoDownloadConverter_4zbar Uninstall] rundll32 C:\PROGRA~2\4ZUNIN~1.DLL,O -3
O4 - HKCU\..\Run: [ALLUpdate] "C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Dom\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Desk 365] "C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exe" /autorun
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Application Restart #1] C:\Users\Dom\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe --flag-switches-begin --enable-full-history-sync --sync-keystore-encryption --flag-switches-end --restore-last-session Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Program Files\IDT\WDM\AESTSr64.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Desk 365 service (desksvc) - 337 Technology Limited. - C:\Program Files (x86)\Desk 365\deskSvc.exe
O23 - Service: TrueSuiteService (FPLService) - HP - C:\Program Files (x86)\HP SimplePass 2011\TrueSuiteService.exe
O23 - Service: GamesAppService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\WildTangent Games\App\GamesAppService.exe
O23 - Service: Usługa Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Usługa Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Support Assistant Service - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\hpsa_service.exe
O23 - Service: HP Quick Synchronization Service (HPDrvMntSvc.exe) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HPDrvMntSvc.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
Poza tym użyj tego. Następnie odinstaluj HijackThis i wykonaj zalecenia kolegów.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości