S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
CHR Plugin: (Shockwave Flash) - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_11_6_602_180.dll No File
CHR Plugin: (Shockwave for Director) - C:\Windows\system32\Adobe\Director\np32dsw_1200112.dll No File
CHR Plugin: (Authorware Web Player) - C:\Windows\system32\Macromed\AUTHORWA\np32asw.dll No File
CHR Plugin: (Google Update) - C:\Program Files (x86)\Google\Update\1.3.21.115\npGoogleUpdate3.dll No File
SearchScopes: HKCU - {7F05D62A-319E-46AA-99C1-94BECFCAA820} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3289075&CUI=UN38866485921057762&UM=1
testsigning: ==> Check for possible unsigned rootkit driver <===== ATTENTION!
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
2. Wklej nowe logi z OTL.
Czy sytuacja jakoś się poprawiła? Doszły jakieś problemy? Masz jakieś pytania / zastrzeżenia?