Witam nie mogę wejść na niektóre strony pojawi mi się
One more step
Please complete the security check to access
i powinienem pisać jakiś kod lecz mi ten kod się nie pojawia
Log OTL:
Extras: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Log RSIT
Info: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Log: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
One more step/Attention Required
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
One more step/Attention Required
Daj logi z FRST: bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
i pokaż mi jak to wygląda (Screena najlepiej).
i pokaż mi jak to wygląda (Screena najlepiej).
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 16:01
One more step/Attention Required
Screena :http://zapodaj.net/620d247ce3bd4.png.html
Log FRST:
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FREST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Log FRST:
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FREST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
One more step/Attention Required
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Uruchom FireFox > menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
5. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
Czy po tych operacjach dalej błąd występuje?
CloseProcesses:
U3 kwloypod; \??\C:\Users\SYLLWE~1\AppData\Local\Temp\kwloypod.sys [X]
FF SearchEngineOrder.1: Microsoft (Bing)
FF Homepage: hxxp://www.msn.com/?pc=AV01
FF Keyword.URL: hxxp://www.bing.com/search
C:\WINDOWS\Tasks\*.job
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:8927A071
AlternateDataStreams: C:\Users\Syllweek91\SkyDrive:ms-properties
DeleteKey: HKCU\Software\Google
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run
Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f
Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Uruchom FireFox > menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
5. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
Czy po tych operacjach dalej błąd występuje?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości