Optymalizacja laptopa mojej Mamy.

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Awatar użytkownika
stukot

VIP+

Post18 maja 2012, 18:32

Moja Mama niedawno zrealizowała swoje marzenie i kupiła sobie laptopa-Toshiba c660- na raty.

On mimo wszystko szybko się uruchamia, ale ma autostart przeładowany na maksa, przez różne aplikacje od Toshiby, Intela, których na razie nie ruszam.

Zupełnie nie znam się na laptopach, ale usunęłam z autostart z trzy pozycje (jedną nieskutecznie- mam na myśli wiadomości od Toshiby).

Poza tym odinstalowałam mojej Mamie Google Toolbar dla IE i jako domyślną przeglądarkę ustawiłam jej Google Chrome. Jako stronę startową w przeglądarkach ustawiłam Google.

Wszystkie programy do optymalizacja ja sama zainstalowałam. Będę ich tam od czasu do czasu używać... Wpierw moją Mamę nauczę używać Ccleanera.

Wiem, że Zentimo nie do końca jest potrzebne w autostart, ale może jest przydatne. :think:

W laptopie mojej Mamy są zainstalowane dwie aplikacje dostępowe do netu (Neostrada-bo nie wiedziałam co zrobić, by ona miała neta bezprzewodowego i Internet Manager- od T-Mobile).

Z racji tego, że zapewne są limity pobierania danych w T-Mobile, aktualizacje automatyczne będę pobierać przy pomocy Neostrady.

Okey, podaję logi OTL i log z autoruns.

Otl: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Extras: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Autoruns:

Kod: Zaznacz cały

http://speedy.sh/Ga4PU/AutoRuns.arn

Aha, wiem że McAfee Internet Security to trial, jednakże z chęcią go przetestuję przez miesiąc... :mrgreen:

Raczej w tym laptopie nie ma wirusów, a logi z OTL podaję, by można było go zoptymalizować.
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator

Post18 maja 2012, 19:29

Moja Mama niedawno zrealizowała swoje marzenie i kupiła sobie laptopa-Toshiba c660- na raty.

- masz super mamę :D
Toshiba c660