Witam. Piszę z prosbą o pomoc
Komputer działał tragicznie więc dołożyłem mu 1gb RAMu i teraz za 1,5. Jest trochę szybszy ale system ładuje się około 2 minut , używanie youtube nie wchodzi w grę a inne strony też ładują się dość wolno. Przy próbie skasowania czegokolwiek komp myśli około 10 s zanim zareaguje.
Dodam że jestem trochę laikiem , a komp służy mi do rysowania ,więc proszę o w miarę zrozumiały język.
log z OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log z HIJACK THIS
dodam że komp jest chroniony oryginalnym Kasperskim , ale to raczej ni daje zbyt dużo
Proszę o pomoc
Po dołożeniu RAMu komp wciąż jest wolny.
- Sledzislaw
co do wolnego uruchamiania systemu to może spróbuj jeszcze przeczytać tutaj
http://forum.hotfix.pl/oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
"może pomoże"

http://forum.hotfix.pl/oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
"może pomoże"

"...niewiedza to błogosławieństwo..."
-
oto link do loga z AutoRuns , może to coś pomoże , sam wolę nic tam nie usuwać.
-- 18 maja 2011, 23:23 --
-- 31 maja 2011, 21:49 --
Zastanawia mnie dlaczego przy kliknięci prawym przyciskiem myszy na cokolwiek lub wciśnięcie DELETE - komputer myśli nad reakcją około 3-4 sekund? Uruchamia się około 2 minut z czego bardzo długo wyświetla czarny ekran przed ekranem powitalnym Windows. Ma coraz większe problemy z wczytywaniem czegokolwiek z sieci. Na początku zostałem pozbawiony Youtube itd (w nocy też się zbyt wolno ładuję) to teraz pojawiają się problemy z wczytaniem drobnej grafiki na stronach , bez względu na przeglądarkę . Komputer codziennie podłączany jest do obcych pendrive'ów i obawiam się że coś mu zaszkodziło. Proszę o pomoc
zamieszczam aktualne logi z OTLa i HJT:
-- 18 maja 2011, 23:23 --
-- 31 maja 2011, 21:49 --