POMOC w sprawdzeniu logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
riddss

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 lut 2013, 14:15

POMOC w sprawdzeniu logów

Post22 lut 2013, 14:39

Witam. Prosze o pomoc w odczytaniu logów. Generalnie strasznie przymulilo komputer oto logi:
OTL.txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Extras.txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
DZIEKI

Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Posty: 5855
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
Kontaktowanie:

POMOC w sprawdzeniu logów

Post22 lut 2013, 20:21

"{18455581-E099-4BA8-BC6B-F34B2F06600C}" = Google Toolbar for Internet Explorer
"{45A66726-69BC-466B-A7A4-12FCBA4883D7}" = HiJackThis
"{889DF117-14D1-44EE-9F31-C5FB5D47F68B}" = Yontoo 1.10.03
"{96E2E493-C484-43E3-9B95-D62EE7D40D3A}" = Toolbar 4.7 by SweetPacks
"{A0C9DF2B-89B5-4483-8983-18A68200F1B4}" = SweetIM for Messenger 3.7
"1ClickDownload" = PutLockerDownloader
"SweetIM Bundle by SweetPacks" = SweetIM Bundle by SweetPacks


Odinstaluj.

Logi.


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\Dzwon\USTAWI~1\Temp\cpuz135\cpuz135_x32.sys -- (cpuz135)
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&src={referrer:source?}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&crg=3.1010000.10011&barid={137E6F0E-5424-11E2-8EF6-000FEA4A3588}
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\..\SearchScopes,DefaultScope = {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&src={referrer:source?}
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\..\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&crg=3.1010000.10011&barid={137E6F0E-5424-11E2-8EF6-000FEA4A3588}
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: plugin%40yontoo.com:1.20.02
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=3: C:\Program Files\Google\Update\1.3.21.135\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=9: C:\Program Files\Google\Update\1.3.21.135\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
[2013-02-21 17:37:24 | 000,021,487 | ---- | M] () (No name found) -- C:\Documents and Settings\Dzwon\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\n16u48a5.default\extensions\plugin@yontoo.com.xpi
[2012-11-06 17:19:24 | 000,214,034 | ---- | M] () (No name found) -- C:\Documents and Settings\Dzwon\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\n16u48a5.default\extensions\putlockerdownloader@putlockerdownloader.com.xpi
CHR - Extension: SweetPacks Chrome Extension = C:\Documents and Settings\Dzwon\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj\1.3.0.2_0\
CHR - Extension: SweetPacks Chrome Extension = C:\Documents and Settings\Dzwon\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj\1.3.0.2_0\
O3 - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (Google Toolbar) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [zzGBK] E:\setup.exe File not found
[2013-02-22 09:24:45 | 000,000,000 | -H-D | C] -- C:\Config.Msi
[2013-02-16 14:30:29 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\Trend Micro
[2013-01-28 12:36:31 | 000,000,000 | RH-D | C] -- C:\MSOCache
[2013-01-01 16:04:51 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\SweetIM
[2013-01-01 16:00:32 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Tarma Installer

:Files
C:\Program Files\Google\Update
C:\WINDOWS\tasks\*.*

:Reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podaj log z ADWCleaner (z opcji Delete) -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników + log z TDSSKiller -> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm + nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.


Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Posty: 5855
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
Kontaktowanie:

POMOC w sprawdzeniu logów

Post23 lut 2013, 19:42

ADWCleaner.


Odinstaluj.

Logi.


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

IE - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&FORM=IE8SRC
IE - HKU\S-1-5-21-682003330-1644491937-1177238915-1003\..\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&FORM=IE8SRC
CHR - Extension: Dysk Google = C:\Documents and Settings\Dzwon\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\6.3_0\
CHR - Extension: YouTube = C:\Documents and Settings\Dzwon\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.5_0\
CHR - Extension: Szukaj w Google = C:\Documents and Settings\Dzwon\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\coobgpohoikkiipiblmjeljniedjpjpf\0.0.0.19_0\
CHR - Extension: Gmail = C:\Documents and Settings\Dzwon\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\7_0\

:Services
gupdate
gupdatem

:Files
C:\WINDOWS\tasks\*.*

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podaj log z Autoruns -> http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.


Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Posty: 5855
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
Kontaktowanie:

POMOC w sprawdzeniu logów

Post24 lut 2013, 18:17

Autoruns.


W Autoruns odznacz, a następnie usuń (co się będzie dało):

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

AtiPTA
GrooveMonitor


HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components

Wszystko.


HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\Components

0


HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects

Wszystko.


HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Extensions

Windows Messenger


HKLM\System\CurrentControlSet\Services

ATI Smart
gusvc
JavaQuickStarterService
Microsoft Office Groove Audit Service
MozillaMaintenance
odserv
ose
WMPNetworkSvc


HKLM\System\CurrentControlSet\Services

Wszystko z frazą -> File Not Found.


HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify

AtiExtEvent


Logi.


Następnie podajesz nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.


Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Posty: 5855
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
Kontaktowanie:

POMOC w sprawdzeniu logów

Post27 lut 2013, 21:08

Logi.


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

O2 - BHO: (no name) - AutorunsDisabled - No CLSID value found.
O20 - Winlogon\Notify\AutorunsDisabled: DllName - (Reg Error: Value error.) - Reg Error: Value error. File not found

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie w OTL -> Sprzątanie.

Internet Explorer (Version = 7.0.5730.13)


Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet, jeśli Go nie używasz) -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0 - Polish


Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

"KLiteCodecPack_is1" = K-Lite Mega Codec Pack 3.6.5


Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Kroki Finalizujące.


Przeczyść dysk i rejestr CCleaner`em -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes`em Anti-Malware (nie gódź się na wersję testową) -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, jeśli coś znajdzie usuń i daj raport.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości