Po pewnym okresie w miarę stabilnej pracy interenet na WiFi spadł do prędkości 5Mb/s przy 25Mb/s.Nie wiem czy to wina routera czy systemu na laptopie.
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
... w nawiązaniu do tematu ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Powracajacy problem z siecią
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:51
Powracajacy problem z siecią
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 20:04 przez XMan, łącznie zmieniany 2 razy.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Powracajacy problem z siecią
1. Start -> Panel sterowania -> System -> Zaawansowane -> Wydajność -> Ustawienia -> Efekty wizualne
- zaznacz tylko 6 pozycji - Zastosuj - OK :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Usuń wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
3. Usuń prawidłowo obecnego antywirusa/firewalla.
Nie wiesz jak to pytaj...
Zainstaluj inny np:
Avast! Free Antivirus
avast! Free Antivirus - zapoznanie i konfiguracja
Avira AntiVir Personal - Free Antivirus
Avira AntiVir Personal - Free Antivirus - konfiguracja antywirusa
4. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń -> Skanuj rejestr -> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
6. Sprawdź na innych DNS-ach:
Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
lub TP.SA.
194.204.159.1
194.204.152.34
-------------------
lub Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
7. Zmniejszanie pingu w grze, optymalizacja łącza
8 . Przeskanuj komputer programem:
Malwarebytes Anti-Malware
Pełne skanowanie.
Obsługa programu Malwarebytes' Anti-Malware
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
Po skanowaniu wrzuć z niego logi,
oraz logi zgodnie z tym regulaminem :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.html
Obsługa programu OTL
- zaznacz tylko 6 pozycji - Zastosuj - OK :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Usuń wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
3. Usuń prawidłowo obecnego antywirusa/firewalla.
Nie wiesz jak to pytaj...
Zainstaluj inny np:
Avast! Free Antivirus
avast! Free Antivirus - zapoznanie i konfiguracja
Avira AntiVir Personal - Free Antivirus
Avira AntiVir Personal - Free Antivirus - konfiguracja antywirusa
4. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń -> Skanuj rejestr -> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
6. Sprawdź na innych DNS-ach:
Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
lub TP.SA.
194.204.159.1
194.204.152.34
-------------------
lub Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
7. Zmniejszanie pingu w grze, optymalizacja łącza
W oknie właściwości będą widoczne trzy opcje Nie skonfigurowano, Włączone oraz Wyłączone. Zaznaczamy opcje Włączone, po czym w polu >Limit przepustowości (%) wpisujemy wartość 0, podobnie jak na poniższym zrzucie. Po zmodyfikowaniu ustawień wybieramy Zastosuj i potwierdzamy OK.
8 . Przeskanuj komputer programem:
Malwarebytes Anti-Malware
Pełne skanowanie.
Obsługa programu Malwarebytes' Anti-Malware
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
Po skanowaniu wrzuć z niego logi,
oraz logi zgodnie z tym regulaminem :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.html
Obsługa programu OTL
Powinny wyskoczyć dwa logi - OTL.txt i Extras.txt - proszę je dać na Forum.
- Cisowianka
- Posty: 176
- Rejestracja: 19 lip 2009, 10:38
- Lokalizacja: Friedeberg
- Kontaktowanie:
Powracajacy problem z siecią
Panie @XMan to są porady do przyspieszenia systemu a nie do diagnozy łącza.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Powracajacy problem z siecią
Cisowianka pisze:Panie @XMan to są porady do przyspieszenia systemu a nie do diagnozy łącza.
Pozdrawiam
Orientacyjne sprawdzanie prędkości łącza.
Czy Pani wcześniej dokładnie sprawdziła logi oraz link do poprzedniego tematu

Ja sprawdziłem.
Jaka to jest diagnoza łącza

Co zaszkodziło Pani ?
Autorowi tematu powinno nic nie zaszkodzić tylko pomóc tym bardziej że mam ten sam system

Ma Pani dobrą radę w temacie to proszę odpowiedzieć a nie robić tzw. OTy

Regulamin forum oraz serwisu hotfix.pl
Pisanie postów.
12. Zabrania się pisania postów niczego nie wnoszących do tematu (tzw OTy), a także umieszczania postów pod postami.
- lewy
- Posty: 1462
- Rejestracja: 15 gru 2009, 11:10
Powracajacy problem z siecią
Witam, sprawdź proszę łącze tutaj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Potem programem WinMTR przez 5 minut przetestuj łącze na stronę Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I podaj nam raporty.
Potem programem WinMTR przez 5 minut przetestuj łącze na stronę Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I podaj nam raporty.
- kominekl
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
- Kontaktowanie:
Powracajacy problem z siecią
[2012-03-13 21:37:44 | 000,518,144 | ---- | C] (SteelWerX) -- C:\WINDOWS\SWREG.exe
[2012-03-13 21:37:44 | 000,406,528 | ---- | C] (SteelWerX) -- C:\WINDOWS\SWSC.exe
[2012-03-13 21:37:44 | 000,212,480 | ---- | C] (SteelWerX) -- C:\WINDOWS\SWXCACLS.exe
[2012-03-13 21:37:44 | 000,060,416 | ---- | C] (NirSoft) -- C:\WINDOWS\NIRCMD.exe
Pobierz Combofix na pulpit (nie uruchamiaj Go) -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Następnie wejdź w START -> URUCHOM -> i wklej tam -> "C:\Documents and Settings\BETA networks\Pulpit\Combofix.exe" uninstall .
"{32364CEA-7855-4A3C-B674-53D8E9B97936}" = TuneUp Utilities 2012
"{F161A0DD-AAA9-4938-A741-ED491F77D034}" = TuneUp Utilities Language Pack (pl-PL)
"TuneUp Utilities 2012" = TuneUp Utilities 2012
TuneUp strasznie się tu rozrósł. Obecnie to on tylko spowalnia system. Odinstaluj Go.
O4 - HKU\S-1-5-21-1214440339-764733703-725345543-1003..\Run: [NokiaSuite.exe] C:\Program Files\Nokia\Nokia Suite\NokiaSuite.exe (Nokia)
To jeszcze zbędnik w autostarcie. Usunę Go poniższym skryptem.
Error - 2012-04-06 06:49:33 | Computer Name = DELL | Source = Dhcp | ID = 1002
Description = Adres IP połączenia 192.168.15.100 dla karty sieciowej o adresie 001F3A3B5932
został zabroniony przez serwer DHCP 192.168.15.1 (Serwer DHCP wysłał komunikat DHCPNACK).
Czy używasz router`a?
Logi.
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
O4 - HKU\S-1-5-21-1214440339-764733703-725345543-1003..\Run: [] File not found
:Files
C:\System Volume Information\_restore{A814C71A-6CF1-4326-9B75-0D34BB193775}
:Reg
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1214440339-764733703-725345543-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NokiaSuite.exe"=-
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:51
Powracajacy problem z siecią
Combofix ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log z usuwania ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Co do routera jak napisałem powyżej jest to istotą mojego problemu.
Mam router linksys WRT 54GP2.
We wczesniejszych postach(peb.pl) prędkość neta była w granicach 15Mb/s później ok.10 teraz już nie przekracza 5Mb/s.
Na drugim kompie podłączanym na LAN-ie prędkość była ok. ale od pewnego czasu zauważyłem że też spada. Podejrzewam że może router umiera... ale chciałbym wykluczyć wszystkie inne możliwości.
log z WinMTR ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
No i ostatnia sprawa to test pingu. poniżej
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 16 kwi 2012, 21:03 --
restart routera "twardy" wgranie ponownie ustawień - ustawienie "G only" i resultat:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
na całe pół godziny..... chyba agonia...
-- 17 kwi 2012, 14:14 --
Witam
Dziś wymieniłem router na Cisco EPC3925.
Poniżej dane:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
pozostaje tylko sprawa zasiegu(jest gorszy ale to inna sprawa)
log z usuwania ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Co do routera jak napisałem powyżej jest to istotą mojego problemu.
Po pewnym okresie w miarę stabilnej pracy interenet na WiFi spadł do prędkości 5Mb/s przy 25Mb/s.Nie wiem czy to wina routera czy systemu na laptopie.
Mam router linksys WRT 54GP2.
We wczesniejszych postach(peb.pl) prędkość neta była w granicach 15Mb/s później ok.10 teraz już nie przekracza 5Mb/s.
Na drugim kompie podłączanym na LAN-ie prędkość była ok. ale od pewnego czasu zauważyłem że też spada. Podejrzewam że może router umiera... ale chciałbym wykluczyć wszystkie inne możliwości.
log z WinMTR ---> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
No i ostatnia sprawa to test pingu. poniżej
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 16 kwi 2012, 21:03 --
restart routera "twardy" wgranie ponownie ustawień - ustawienie "G only" i resultat:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
na całe pół godziny..... chyba agonia...
-- 17 kwi 2012, 14:14 --
Witam
Dziś wymieniłem router na Cisco EPC3925.
Poniżej dane:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
pozostaje tylko sprawa zasiegu(jest gorszy ale to inna sprawa)
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Powracajacy problem z siecią
Ładnie przyspieszyło, zobacz tylko czy stabilnie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:51
Powracajacy problem z siecią
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
chyba to była wina routera...może ktoś sprawdzić ostatnie logi?
chyba to była wina routera...może ktoś sprawdzić ostatnie logi?
- kominekl
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
- Kontaktowanie:
Powracajacy problem z siecią
chyba to była wina routera
Prawdopodobnie.
Logi.
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- -- (catchme)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Shockwave Flash Object)
:Files
RECYCLER /alldrives
C:\WINDOWS\ERDNT
C:\Qoobox
C:\Documents and Settings\BETA networks\Pulpit\ComboFix.exe
c:\documents and settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\HP Digital Imaging Monitor.lnk
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TuneUp Software
C:\Documents and Settings\BETA networks\Dane aplikacji\TuneUp Software
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\TuneUp Software
C:\ComboFix.txt
C:\System Volume Information\_restore{A814C71A-6CF1-4326-9B75-0D34BB193775}
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NokiaSuite.exe"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"HP Software Update"=-
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:51
- kominekl
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
- Kontaktowanie:
Powracajacy problem z siecią
Logi.
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
:Files
RECYCLER /alldrives
C:\Documents and Settings\BETA networks\Dane aplikacji\EurekaLog
C:\Documents and Settings\BETA networks\Dane aplikacji\Malwarebytes
C:\System Volume Information\_restore{A814C71A-6CF1-4326-9B75-0D34BB193775}
:Commands
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie w OTL -> Sprzątanie.
"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java(TM) 6 Update 31
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
"KLiteCodecPack_is1" = K-Lite Codec Pack 7.9.0 (Full)
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... k-p155.htm.
"{AA59DDE4-B672-4621-A016-4C248204957A}" = Skype™ 5.5
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... e-p147.htm.
Kroki Finalizujące.
Przeczyść dysk i rejestr CCleaner`em -> http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... -p158.htm..
Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes`em Anti-Malware (nie gódź się na wersję testową) -> http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... e-p164.htm, jeśli coś znajdzie usuń i daj raport.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:51
- kominekl
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
- Kontaktowanie:
Powracajacy problem z siecią
Bracket pisze:log z usuwania Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OK. Wykonaj resztę instrukcji.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości