Witam mam taki problem że system antywirusowy ESED NOD wykrył mi po dokładnym skanowaniu wirusa (normalny skan nic nie pokazywał) i gdy kończy skanować to przy końcu pracy tak na 99% ukończenia resetuje mi się komputer ( BlueScreen). Ponownie włączam skanowanie, znajduje wirusa i i znowu przy 99% ukończenia reset i BlueScreen. Zainstalowałem więc Avasta i tak samo, normalnie pokazuje że system czysty, na dokładnym skanowaniu pokazuje że wykrył jakiegoś wirusa i pod koniec pracy wyskakuje BlueScreen i resetuje się. W centrum akcji w szczegółach problemu pokazuje :
NAZWA PROBLEMU - BlueScreen,
Pliki pomagające opisać problem
042015-17768-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Bardzo proszę o pomoc
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
mikoli pisze:042015-17768-01.dmp
Z czystej ciekawości to odczytaj:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
(Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zanzacz plik i wybierz:
File -> Save Selected Items
Wklej tutaj raport.)
Dodatkowo podaj logi według regulaminu:
bezpieczenstwo/regulamin-bezpiecze-stwa-t19001.html
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:00
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
Dump File : 042015-17768-01.dmp
Crash Time : 2015-04-20 21:37:08
Bug Check String : KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR
Bug Check Code : 0x0000007a
Parameter 1 : fffff6fc`40006dc0
Parameter 2 : ffffffff`c0000185
Parameter 3 : 00000000`0030a860
Parameter 4 : fffff880`00db893c
Caused By Driver : ataport.SYS
Caused By Address : ataport.SYS+1e93c
File Description :
Product Name :
Company :
File Version :
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+72a40
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\042015-17768-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 287 032
Dump File Time : 2015-04-20 21:38:31
-- 20 kwi 2015, 23:36 --
nie bardzo wiem co mam z tym zrobić?
Dodatkowo podaj logi według regulaminu:
bezpieczenstwo/regulamin-bezpiecze-stwa-t19001.html
Crash Time : 2015-04-20 21:37:08
Bug Check String : KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR
Bug Check Code : 0x0000007a
Parameter 1 : fffff6fc`40006dc0
Parameter 2 : ffffffff`c0000185
Parameter 3 : 00000000`0030a860
Parameter 4 : fffff880`00db893c
Caused By Driver : ataport.SYS
Caused By Address : ataport.SYS+1e93c
File Description :
Product Name :
Company :
File Version :
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+72a40
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\042015-17768-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 287 032
Dump File Time : 2015-04-20 21:38:31
-- 20 kwi 2015, 23:36 --
nie bardzo wiem co mam z tym zrobić?
Dodatkowo podaj logi według regulaminu:
bezpieczenstwo/regulamin-bezpiecze-stwa-t19001.html
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
mikoli pisze:nie bardzo wiem co mam z tym zrobić?
Bo nie czytałeś ;D masz tam napisane jakie logi są wymagane i jak je zrobić

Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:00
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:11 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:22 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:37 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:38 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:39 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:40 --
Chyba wszystko zrobiłem?!
-- 21 kwi 2015, 11:11 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:22 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:37 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:38 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:39 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 11:40 --
Chyba wszystko zrobiłem?!
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
OK
W logach widzę że masz chyba dwa antywirusy, ESET NOD32 + Avast ?
Odinstaluj ESET NOD32.
Zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz najnowszego/ostatniego.
Usuwanie punktów przywracania systemu na Windows 7 oraz innych:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wrzuć nowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Czekaj za odpowiedzią fachowca djarta.
Na koniec tzn. po zakończeniu tematu proponuję jeszcze wrzucenie loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Usuń wszystkie punkty przywracania systemu w których również mogą być wirusy.
Utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Tworzenie punktu przywracania systemu:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przenoszę temat z działu Problemy
Bezpieczeństwo,
XMan.

W logach widzę że masz chyba dwa antywirusy, ESET NOD32 + Avast ?
Odinstaluj ESET NOD32.
Zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz najnowszego/ostatniego.
Usuwanie punktów przywracania systemu na Windows 7 oraz innych:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wrzuć nowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Czekaj za odpowiedzią fachowca djarta.
Na koniec tzn. po zakończeniu tematu proponuję jeszcze wrzucenie loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Usuń wszystkie punkty przywracania systemu w których również mogą być wirusy.
Utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Tworzenie punktu przywracania systemu:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przenoszę temat z działu Problemy

XMan.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:00
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
A mam pytanie czy muszę usuwać ESET NOD 32 czy zamiast tego na przykład mogę usunąć Avasta, pytam ponieważ laptop jest firmowy i to firma chyba kupiła licencje na ESETA? Avasta ostatnio zainstalowałem bo myślałem, że po prostu ESET nie dawał rady ale teraz wiem, że to nie chyba kwestia systemu antywirusowego.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
Wobec tego usuń/odinstaluj Avasta,
pozostaw ESET NOD32 i wykonaj wszystko kolejno o czym pisałem.
pozostaw ESET NOD32 i wykonaj wszystko kolejno o czym pisałem.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:00
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.
CloseProcesses:
S1 qknfd; system32\drivers\qknfd.sys [X]
S2 Update webget; "C:\Program Files (x86)\webget\updatewebget.exe" [X]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca] - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
CHR HKU\S-1-5-21-492141223-724608871-2766965209-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh] - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca] - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh] - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
CHR DefaultSuggestURL: Default -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll No File
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-492141223-724608871-2766965209-1000 - UrlSearchHook Class - {00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-492141223-724608871-2766965209-1000 -> {C8E61B1C-D879-45D3-8418-930C2FC24C70} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=478201E4-A292-4C39-A8B3-39C5CE587869&apn_sauid=0C18CBA9-83AF-4BA8-A0E8-D31FA764E968
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
C:\ProgramData\E1864A66-75E3-486a-BD95-D1B7D99A84A7
C:\ProgramData\34BE82C4-E596-4e99-A191-52C6199EBF69
C:\Program Files (x86)\Ask.com
Task: {34BDC119-4597-407C-9CD1-98E837CBF978} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-04-20] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {35CE2111-EF10-4AF7-9C6D-0D4A0D6D0F1B} - System32\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar => C:\Program Files (x86)\Ask.com\UpdateTask.exe <==== ATTENTION
Task: {3617DC45-8A4F-4954-B035-068521E4AF5C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => C:\Windows\system32\GWX\GWXConfigManager.exe [2015-03-25] (Microsoft Corporation)
Task: {5A86BC6B-7A0B-465E-A87A-B0B1DA83E095} - System32\Tasks\avast! Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastEmUpdate.exe [2015-04-17] (Avast Software s.r.o.)
Task: {78F084B1-A2E6-47BA-9AA8-005FCA9DF9C2} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2014-07-23] (Piriform Ltd)
Task: {8D953C49-2319-4082-B9FE-B11A5A09395A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\runappraiser => C:\Windows\system32\GWX\GWXConfigManager.exe [2015-03-25] (Microsoft Corporation)
Task: {AFE2F565-CBC6-48B7-B003-958B3FA51B72} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2013-03-17] (Google Inc.)
Task: {BCDAB755-E127-47D4-BB8F-B969D84DA4F2} - System32\Tasks\{89179229-88BD-4C44-BFFD-CA58CA16D328} => pcalua.exe -a C:\Users\Lenovo\Downloads\AdobeDownloadAssistant.exe -d C:\Users\Lenovo\Downloads
Task: {BD966418-3112-407C-8FDC-24D62BCDE94B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2013-03-17] (Google Inc.)
Task: {DB6C6FF3-60C2-4C7D-94FA-33AE8FEBAADE} - System32\Tasks\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask => Sc.exe start osppsvc
Task: {E137F629-E510-4CC4-9540-F59A49782656} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2014-12-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {E8226566-E257-40D2-B675-1494F5AF1665} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent => C:\Windows\system32\GWX\GWXConfigManager.exe [2015-03-25] (Microsoft Corporation)
Task: {EB795B50-3593-48D9-99A1-0C3D48761AF5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess => C:\Windows\system32\GWX\GWX.exe [2015-03-25] (Microsoft Corporation)
Task: {F84EA4A7-65E8-4253-A91A-2912280B515A} - System32\Tasks\Apple\AppleSoftwareUpdate => C:\Program Files (x86)\Apple Software Update\SoftwareUpdate.exe [2011-06-01] (Apple Inc.)
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
CMD: sfc /scannow
Emptytemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:00
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:40 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:43 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:44 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:45 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:45 --
Pytanie czy już wszystko jest ok?
-- 21 kwi 2015, 15:40 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:43 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:44 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:45 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 15:45 --
Pytanie czy już wszystko jest ok?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
Jest OK.
Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:00
problem sysdata.xml 042015-17768-01.dmp
Raport Delfix.txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 16:32 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 16:34 --
Chyba wszystko. Jeszcze tylko ostatnie pytanie co powinienem robić w miarę systematycznie żeby nie mieć więcej tego typu problemów co w moim poscie?
BArdzo Bardzo dziękuję za pomoc!!!!!!!
Pozdrawiam
Mikoli
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 16:32 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 kwi 2015, 16:34 --
Chyba wszystko. Jeszcze tylko ostatnie pytanie co powinienem robić w miarę systematycznie żeby nie mieć więcej tego typu problemów co w moim poscie?
BArdzo Bardzo dziękuję za pomoc!!!!!!!
Pozdrawiam
Mikoli
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2015, 07:48 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek
Powód: Zamek
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości