Problem z AVG
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 2014, 18:44
Problem z AVG
Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym dziale, w razie czego proszę o przeniesienie. Mam problem z AVG, otóż gdy chce go skonfigurować wyskakuje mi komunikat "wystąpił błąd podczas zapisywania konfiguracji: nie znaleziono określonego pliku" Co może być przyczyną? Skan z OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z AVG
Daj logi z FRST: bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 2014, 18:44
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z AVG
W poradniku ile pisze zeby wstawic?
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 2014, 18:44
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z AVG
1. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
3. Dołącz nowe logi z FRST. Wstaw mi też dodatkowo raport z Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
3. Dołącz nowe logi z FRST. Wstaw mi też dodatkowo raport z Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 2014, 18:44
Problem z AVG
ADW cleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
TDSK: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Short: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
TDSK: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Short: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Arek_AVG.pl
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lip 2013, 13:16
Problem z AVG
Pobierz instalator AVG z avg.pl/pobierz uruchom go i wybierz napraw instalację.
Masz po prostu uszkodzoną instalację programu.
Masz po prostu uszkodzoną instalację programu.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 2014, 18:44
Problem z AVG
Arek_AVG.pl pisze:Pobierz instalator AVG z avg.pl/pobierz uruchom go i wybierz napraw instalację.
Masz po prostu uszkodzoną instalację programu.
Robiłem już te czynności, lecz nic nie pomogło. Odinstalowywałem program i instalowałem na nowo i też nic . Cały czas przy próbie konfiguracji wyskakuje ta sama informacja "wystąpił błąd podczas zapisywania konfiguracji: nie znaleziono określonego pliku". Nie mogę nawet tymczasowo wyłączyć AVG bo pokazuje się ten komunikat.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z AVG
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wykonaj nowe logi z FRST i wstaw je.
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 vserial; System32\DRIVERS\vserial.sys [X]
S3 SymEvent; C:\Windows\system32\Drivers\SYMEVENT64x86.SYS [173104 2011-06-11] (Symantec Corporation)
S3 TBPanel; No ImagePath
CHR Plugin: (Widevine Content Decryption Module) - C:\Users\Łukasz\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\WidevineCDM\1.4.1.377\_platform_specific\win_x86\widevinecdmadapter.dll No File
CHR Plugin: (Google Update) - C:\Program Files (x86)\Google\Update\1.3.22.3\npGoogleUpdate3.dll No File
Handler: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {1392B8D2-5C05-419F-A8F6-B9F15A596612} - No File
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
URLSearchHook: HKCU - SearchHook Class - {BC86E1AB-EDA5-4059-938F-CE307B0C6F0A} - C:\Program Files (x86)\DeviceVM\Browser Configuration Utility\AddressBarSearch64.dll No File
URLSearchHook: HKCU - SearchHook Class - {BC86E1AB-EDA5-4059-938F-CE307B0C6F0A} - C:\Program Files (x86)\DeviceVM\Browser Configuration Utility\AddressBarSearch.dll No File
URLSearchHook: HKCU - (No Name) - {1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612} - No File
HKU\S-1-5-21-3476447384-2472810167-315555050-1000\...\Run: [CW] => [X]
HKLM-x32\...\Runonce: [AvgUninstallURL] - cmd.exe /c start Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników"&"inst=NzctNjUzODcyMTY5LUZMMTArMS1ERFQrNDQzMDMtREQxMEYrMS1TVDEwRkFQUCsxLUYxME0xMkVUKzEtVEJOKzEtVTEwKzEtTDEwTUorMS1GMTBNMTJKTisxLUYxME0xMlIrMS1WSVAxMisxLUYxME0xMlIyKzE"&"prod=90"&"ver=10.0.1411 [X]
HKLM Group Policy restriction on software: C:\Program Files (x86)\Avira\AntiVir Desktop\avnotify.exe <====== ATTENTION
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRoot% <====== ATTENTION
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProgramFilesDir% <====== ATTENTION
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll
C:\Windows\Tasks\*.job
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Hamachi2Svc => ""="Service"
C:\Users\Łukasz\AppData\Local\Temp
Reboot:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wykonaj nowe logi z FRST i wstaw je.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 2014, 18:44
Problem z AVG
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 05 cze 2014, 12:35 --
Temat do zamknięcia. Zmieniłem antywirusa na Avire i wszystko działa jak powinno.
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 05 cze 2014, 12:35 --
Temat do zamknięcia. Zmieniłem antywirusa na Avire i wszystko działa jak powinno.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2014, 21:40 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek.
Powód: Zamek.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości