Hosts file not found
Wstaw ten plik -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników do -> C:\Windows\System32\drivers\etc.
OTL.
W OTL -> Sprzątanie.
"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86416024FF}" = Java(TM) 6 Update 24 (64-bit)
"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java(TM) 6 Update 33
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
"{AA59DDE4-B672-4621-A016-4C248204957A}" = Skype™ 5.5
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
"KLiteCodecPack_is1" = K-Lite Codec Pack 4.9.5 (Full)
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Kroki Finalizujące.
Przeczyść dysk i rejestr CCleaner`em -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes`em Anti-Malware (nie gódź się na wersję testową) -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, jeśli coś znajdzie usuń i daj raport.