Problem z laptopem, zamula.

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
perfer123

Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 14:53

Witam.
Pomóżcie mi odmulić mojego lapka bo strasznie dlugo sie włącza jak na laptop z 4 rdzeniowym prockiem. Oto pierwsze 2 problemy czyli problem z zgodnoscia aplikacji i blad do logowania sie do uslug systemu windows. Mam system Windows 7.
-> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

-- 25 paź 2013, 14:51 --

Specyfikacja Laptopa:
> Typ procesora Mobile QuadCore AMD A6-3400M, 1900 MHz (23 x 83)
> Nazwa płyty głównej Acer Aspire 5560
> Karta wideo AMD Radeon(TM) HD 6520G (512 MB)
> Mikroukład płyty głównej AMD A60M, AMD K12

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 15:08

Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Sprawdź w tym temacie:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html?hilit=autoruns

Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Przeskanuj komputer programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Podaj link do niego na forum.

Wrzuć
Obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Logi wrzucasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz linki do nich.

Kiedy ostatnio wykonywałeś gruntowny scandisk oraz defragmentację :?:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

perfer123

Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 15:33

OTL.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Scan disc wykonywałem ostatnio na poczatku pazdziernika , znalazlo kilka bledów i naprawiło je ale co prawda nie doszło skanowanie do konca tylko zatrzymałem na skanowaniu jak juz było 70%, a co do defragmentacji to nigdy jeszcze na lapku nie była robiona.

-- 25 paź 2013, 15:33 --

> TDSSKiler - > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zmieniony 25 paź 2013, 16:06 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 16:04

Przed podaniem logów czyściłeś komputer programami CCleaner oraz Eusing Free Registry Cleaner ?
Gdzie jest raport z Malwarebytes Anti-Malware ?
Scan disc wykonywałem ostatnio na poczatku pazdziernika , znalazlo kilka bledów i naprawiło je ale co prawda nie doszło skanowanie do konca tylko zatrzymałem na skanowaniu jak juz było 70%, a co do defragmentacji to nigdy jeszcze na lapku nie była robiona.

:(
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 16:42

Nie widzę tu żadnej infekcji.
Do usunięcia są sponsorskie śmieci:

1) Odinstaluj AppsHat Mobile Apps

2) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt

3) Zrób nowy log z OTL.

F.

perfer123

Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 17:42

Przed wykonaniem logów przeczysciłem rejestr Eusing Free Registry Cleaner
Raport z Malwarebytes Anti-Malware -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

-- 25 paź 2013, 17:42 --

Raport z usuwania adw-cleaner > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 20:15

Brak nowego logu z OTL.

MBAM wykrył tylko P.U.P'y, czyli mniej więcej to samo, co Adw-Cleaner.

F.


filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 22:20

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2013/09/28 17:31:57 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Tomek\AppData\Local\AppsHat Mobile Apps
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\BA5237E5B1F44C6B83EF3635BAC0EE28]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\50CCBD2265B446D58D74574F7F07A82A]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{FC55ADD7-5C8B-4856-BBC3-5803A17DA881}]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.

Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline lub Online)
Być może trzeba też zainstalować nowszą wersję Javy 64 bit >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

F.

perfer123

Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10

Problem z laptopem, zamula.

Post25 paź 2013, 23:37


filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Problem z laptopem, zamula.

Post26 paź 2013, 06:33

Wg mnie - jest już OK.
Ale dziś i jutro pomocą tutaj zajmuje się @kominekl, który, oprócz usuwania infekcji, zajmuje się także optymalizacją, więc może u Ciebie też będzie coś chciał zoptymalizować.
Jeśli nie, to zrobisz tylko to:
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.

F.

Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Posty: 5855
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
Kontaktowanie:

Problem z laptopem, zamula.

Post30 paź 2013, 14:31

"UnityWebPlayer" = Unity Web Player
"DSite" = Update for Codec Pack
"Office14.Click2Run" = Moduł Szybka instalacja pakietu Microsoft Office 2010
"MozillaMaintenanceService" = Mozilla Maintenance Service
"InstallShield_{0B61BBD5-DA3C-409A-8730-0C3DC3B0F270}" = Acer Backup Manager
"Acer Registration" = Acer Registration
"Acer Screensaver" = Acer ScreenSaver
"Acer Welcome Center" = Welcome Center
"{EE171732-BEB4-4576-887D-CB62727F01CA}" = Acer Updater


Odinstaluj, po czym podaj nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.

perfer123

Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10

Problem z laptopem, zamula.

Post13 lis 2013, 18:11


filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Problem z laptopem, zamula.

Post13 lis 2013, 22:00

@kominekl będzie tu najwcześniej w weekend (o ile będzie)

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O4 - HKLM..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k File not found
O4 - HKCU..\Run: [Apps Hat] C:\Users\Tomek\AppData\Local\WebPlayer\AppsHat\WebPlayer.exe ()

:Files
C:\Users\Tomek\AppData\Local\WebPlayer

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.

F.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości