Witam.
Pomóżcie mi odmulić mojego lapka bo strasznie dlugo sie włącza jak na laptop z 4 rdzeniowym prockiem. Oto pierwsze 2 problemy czyli problem z zgodnoscia aplikacji i blad do logowania sie do uslug systemu windows. Mam system Windows 7.
-> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 25 paź 2013, 14:51 --
Specyfikacja Laptopa:
> Typ procesora Mobile QuadCore AMD A6-3400M, 1900 MHz (23 x 83)
> Nazwa płyty głównej Acer Aspire 5560
> Karta wideo AMD Radeon(TM) HD 6520G (512 MB)
> Mikroukład płyty głównej AMD A60M, AMD K12
Problem z laptopem, zamula.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z laptopem, zamula.
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź w tym temacie:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html?hilit=autoruns
Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeskanuj komputer programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Podaj link do niego na forum.
Wrzuć
Obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Logi wrzucasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz linki do nich.
Kiedy ostatnio wykonywałeś gruntowny scandisk oraz defragmentację
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź w tym temacie:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html?hilit=autoruns
Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeskanuj komputer programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Podaj link do niego na forum.
Wrzuć
Obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Logi wrzucasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz linki do nich.
Kiedy ostatnio wykonywałeś gruntowny scandisk oraz defragmentację

-
- Posty: 109
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10
Problem z laptopem, zamula.
OTL.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Scan disc wykonywałem ostatnio na poczatku pazdziernika , znalazlo kilka bledów i naprawiło je ale co prawda nie doszło skanowanie do konca tylko zatrzymałem na skanowaniu jak juz było 70%, a co do defragmentacji to nigdy jeszcze na lapku nie była robiona.
-- 25 paź 2013, 15:33 --
> TDSSKiler - > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Scan disc wykonywałem ostatnio na poczatku pazdziernika , znalazlo kilka bledów i naprawiło je ale co prawda nie doszło skanowanie do konca tylko zatrzymałem na skanowaniu jak juz było 70%, a co do defragmentacji to nigdy jeszcze na lapku nie była robiona.
-- 25 paź 2013, 15:33 --
> TDSSKiler - > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zmieniony 25 paź 2013, 16:06 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
Powód: przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z laptopem, zamula.
Przed podaniem logów czyściłeś komputer programami CCleaner oraz Eusing Free Registry Cleaner ?
Gdzie jest raport z Malwarebytes Anti-Malware ?

Gdzie jest raport z Malwarebytes Anti-Malware ?
Scan disc wykonywałem ostatnio na poczatku pazdziernika , znalazlo kilka bledów i naprawiło je ale co prawda nie doszło skanowanie do konca tylko zatrzymałem na skanowaniu jak juz było 70%, a co do defragmentacji to nigdy jeszcze na lapku nie była robiona.

-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Problem z laptopem, zamula.
Nie widzę tu żadnej infekcji.
Do usunięcia są sponsorskie śmieci:
1) Odinstaluj AppsHat Mobile Apps
2) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3) Zrób nowy log z OTL.
F.
Do usunięcia są sponsorskie śmieci:
1) Odinstaluj AppsHat Mobile Apps
2) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3) Zrób nowy log z OTL.
F.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10
Problem z laptopem, zamula.
Przed wykonaniem logów przeczysciłem rejestr Eusing Free Registry Cleaner
Raport z Malwarebytes Anti-Malware -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 25 paź 2013, 17:42 --
Raport z usuwania adw-cleaner > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Raport z Malwarebytes Anti-Malware -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 25 paź 2013, 17:42 --
Raport z usuwania adw-cleaner > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Problem z laptopem, zamula.
Brak nowego logu z OTL.
MBAM wykrył tylko P.U.P'y, czyli mniej więcej to samo, co Adw-Cleaner.
F.
MBAM wykrył tylko P.U.P'y, czyli mniej więcej to samo, co Adw-Cleaner.
F.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Problem z laptopem, zamula.
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline lub Online)
Być może trzeba też zainstalować nowszą wersję Javy 64 bit >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
F.
:OTL
[2013/09/28 17:31:57 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Tomek\AppData\Local\AppsHat Mobile Apps
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\BA5237E5B1F44C6B83EF3635BAC0EE28]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\50CCBD2265B446D58D74574F7F07A82A]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{FC55ADD7-5C8B-4856-BBC3-5803A17DA881}]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline lub Online)
Być może trzeba też zainstalować nowszą wersję Javy 64 bit >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
F.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10
Problem z laptopem, zamula.
Log z usuwania > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 25 paź 2013, 23:37 --
OTL.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 25 paź 2013, 23:37 --
OTL.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Problem z laptopem, zamula.
Wg mnie - jest już OK.
Ale dziś i jutro pomocą tutaj zajmuje się @kominekl, który, oprócz usuwania infekcji, zajmuje się także optymalizacją, więc może u Ciebie też będzie coś chciał zoptymalizować.
Jeśli nie, to zrobisz tylko to:
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
F.
Ale dziś i jutro pomocą tutaj zajmuje się @kominekl, który, oprócz usuwania infekcji, zajmuje się także optymalizacją, więc może u Ciebie też będzie coś chciał zoptymalizować.
Jeśli nie, to zrobisz tylko to:
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
F.
- kominekl
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 lis 2011, 14:25
- Kontaktowanie:
Problem z laptopem, zamula.
"UnityWebPlayer" = Unity Web Player
"DSite" = Update for Codec Pack
"Office14.Click2Run" = Moduł Szybka instalacja pakietu Microsoft Office 2010
"MozillaMaintenanceService" = Mozilla Maintenance Service
"InstallShield_{0B61BBD5-DA3C-409A-8730-0C3DC3B0F270}" = Acer Backup Manager
"Acer Registration" = Acer Registration
"Acer Screensaver" = Acer ScreenSaver
"Acer Welcome Center" = Welcome Center
"{EE171732-BEB4-4576-887D-CB62727F01CA}" = Acer Updater
Odinstaluj, po czym podaj nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 14:10
Problem z laptopem, zamula.
Logi z otl:
> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 13 lis 2013, 19:11 --
> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 13 lis 2013, 19:11 --
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Problem z laptopem, zamula.
@kominekl będzie tu najwcześniej w weekend (o ile będzie)
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
F.
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O4 - HKLM..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k File not found
O4 - HKCU..\Run: [Apps Hat] C:\Users\Tomek\AppData\Local\WebPlayer\AppsHat\WebPlayer.exe ()
:Files
C:\Users\Tomek\AppData\Local\WebPlayer
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
F.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości