Witam mam problem z otwieraniem plików i folderów jak otwieram plik lub gre wyskakuje otwieranie za pomocą skanowałem programem OTL i tutaj są skany Extras : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Otl : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników może mi ktoś pomóc bo nie wiem co teraz zrobić
Problem z otwieraniem plików i folderów
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Problem z otwieraniem plików i folderów
Odinstaluj:
"{E55E7026-EF2A-4A17-AAA7-DB98EA3FD1B1}" = Babylon Chrome Toolbar
Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
F.
"{E55E7026-EF2A-4A17-AAA7-DB98EA3FD1B1}" = Babylon Chrome Toolbar
Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2013-12-26 14:40:03 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\newnext.me
[2013-07-11 09:54:12 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\OpenCandy
[2013-07-11 09:10:38 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\DataMgr
[2013-02-11 21:05:19 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\DealPly
[2013-07-11 16:02:19 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\BabSolution
[2012-11-22 19:04:50 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\Babylon
[2013-12-25 19:19:24 | 000,000,352 | ---- | C] () -- C:\Windows\tasks\AmiUpdXp.job
[2013-12-25 19:27:56 | 000,000,354 | -H-- | C] () -- C:\Windows\tasks\couponsupport-S-649636217.job
[2013-12-25 19:27:43 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\bc65eb4b4daa1f5e
[2013-12-25 19:27:42 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\ShoppingChip
[2013-12-25 19:21:17 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\.android
[2013-12-25 19:21:15 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\AppData\Local\cache
[2013-12-25 19:21:14 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\AppData\Roaming\newnext.me
[2013-12-25 19:21:14 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\AppData\Local\genienext
[2013-12-25 19:21:13 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\Documents\Mobogenie
[2013-12-25 19:21:13 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\AppData\Local\Mobogenie
[2013-12-25 19:20:45 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\Mobogenie
[2013-12-25 19:20:31 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\WPM
[2013-12-25 19:20:01 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\AppData\Local\Lollipop
[2013-12-25 19:19:22 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\User\AppData\Local\SwvUpdater
O37 - HKLM\...exe [@ = C:\Users\User\Desktop\xefile] -- Reg Error: Key error. File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-105548389-3670012114-2180767013-1000..\Run: [NextLive] C:\Users\User\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (NewNextDotMe)
O4 - HKU\S-1-5-21-105548389-3670012114-2180767013-1000..\Run: [SCheck] C:\Users\User\AppData\Roaming\SCheck\SCheck.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-105548389-3670012114-2180767013-1000..\Run: [Snoozer] C:\Users\User\AppData\Roaming\Snz\Snz.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-105548389-3670012114-2180767013-1000..\Run: [SSync] C:\Users\User\AppData\Roaming\SSync\SSync.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-105548389-3670012114-2180767013-1000..\Run: [Intermediate] C:\Users\User\AppData\Roaming\Intermediate\Intermediate.exe ()
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {98889811-442D-49dd-99D7-DC866BE87DBC} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (OfferMosquito) - {82B16A3D-F03E-4565-A532-666B219C9A53} - C:\Users\User\AppData\Local\ext_offermosquito\OfferMosquitoIEPlaceholder.dll (Bebo Media Ltd)
O2 - BHO: (DealPly) - {A6174F27-1FFF-E1D6-A93F-BA48AD5DD448} - C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyIE.dll (DealPly Technologies Ltd)
O2 - BHO: (ShoppingChip) - {6238D88B-D15E-4265-BA97-1B0F32A46C50} - C:\Program Files (x86)\ShoppingChip\YW7MTXEEL.dll ()
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\bebomedia.com/OfferMosquitoIEHelper: C:\Users\User\AppData\Local\ext_offermosquito\npOfferMosquitoIEHelper.dll (Bebo Media Ltd)
:Files
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mgkmocghpgghgdlndinjgjedlglgbbig
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gbmdkmlcnbapgegninelmjbfibaghdmk
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gaiilaahiahdejapggenmdmafpmbipje
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
F.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości