Problemy z przeglądarką i paskiem start

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
bananj

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 paź 2015, 08:17

Problemy z przeglądarką i paskiem start

Post12 paź 2015, 08:20

Witam.
Mam dwa problemy,
pierwszy to taki że w Windows 10 nie działa mi menu start i cały pasek start a drugi jest taki że w Google Chrome nie otwierają mi się wszystkie strony, pokazuje się komunikat
"Brak odebranych danych".

ERR_EMPTY_RESPONSE
Odśwież Ukryj szczegóły.
Nie można wczytać strony internetowej, ponieważ serwer nie wysłał danych.

Strony w innych przeglądarkach się otwierają.
Jestem laikiem jeśli chodzi o programowanie itp.
więc jeśli ktoś mógłby mi krok po kroku powiedzieć co mam zrobić to będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 10:20 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problemy z przeglądarką i paskiem start

Post12 paź 2015, 10:57

Może być kilka przyczyn.
Ze względu na dwa problemy jednocześnie proponuję najpierw sprawdzić
czy nie ma szkodliwego oprogramowania.

Wrzuć logi z:
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html

Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

bananj

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 paź 2015, 08:17

Problemy z przeglądarką i paskiem start

Post13 paź 2015, 17:57

Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 11:42 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wrzucone logi, przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Problemy z przeglądarką i paskiem start

Post16 paź 2015, 12:36

1. Odinstaluj: LiveVDO plugin 1.3 / trolatunt / WinZipper / YAC(Yet Another Cleaner!)

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

4. Wyczyść Firefox:
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania

5. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.


Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Problemy z przeglądarką i paskiem start

Post17 paź 2015, 18:09

Otwórz notatnik systemowy i wklej do niego poniższą zawartość.

Kod: Zaznacz cały

CloseProcesses:
FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => nie znaleziono
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => nie znaleziono
S3 cleanhlp; \??\C:\Program Files (x86)\Ashampoo\Ashampoo Anti-Virus\cleanhlp64.sys [X]
U3 idsvc; Brak ImagePath
S3 wfpcapture; \SystemRoot\System32\drivers\wfpcapture.sys [X]
U3 wpcsvc; Brak ImagePath
Task: {10B77394-444E-48DD-BB09-00C8B97A4BC9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {1B62FF69-B48B-4775-BC19-E5978AAD10D2} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {1E36C57D-99AD-493A-88BF-B21A4885D6EA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {330BD3D2-340E-476C-B8EC-D6783701FEF3} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4BD6AA3F-589A-4E98-90F4-28D7E60493D6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6967FE6B-021B-4876-93EC-2637983CF70A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {72C39483-8D35-4C1E-A3D7-155FE8B8ED4A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {78B8B3E0-384F-46FA-BBEF-D21787F987CE} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9A242C6F-4581-42C1-A6C4-A6D92B381C91} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B1189E6A-2972-41FA-BB93-B7818BD145AF} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {BA595FEC-5536-4972-9A68-CAA04A4B8B34} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA

EmptyTemp:


Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".
Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum.

Dostarcz logi z FRST (NOWE, nie zapomnij zahaczykować Addition.txt i Shourt)




Czyżbyś zapomniał o regulaminie (Sprawy poboczne i zasady) jaki obowiązuję w dziale Bezpieczeństwo. LupeR
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości