Problemy z przesłaniem danych na serwer

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
kataarzynaa

Użytkownik

Post07 sie 2012, 08:12

Witam. Był założony wątek z podobnym problemem do mojego, jednak zostałam odesłana do zrobienia własnego (gdyby ktoś chciał mnie odesłać do opcji 'szukaj'). Jestem kompletnie zielona w sprawach dotyczących komputerów, więc informacja z poprzedniego wątku nie są dla mnie jasne, a nie chce robić na siłę coś, czego nie wiem, bo później narobię jeszcze większej szkody. Ale do rzeczy.. Otóż od dłuższego czasu nie mogę się zarejestrować na żadnym portalu (tutaj konto założyła mi znajoma), nie działa mi facebook, nk, nie mogę nigdzie wrzucić zdjęć - zarówno portale, avatary, jak i hosting, nie mogę na założonych kontach zmieniać danych. Przeskanowałam ostatnio laptop, wykrył dwa zagrożenia, które usunęłam, używałam CCleaner'a i również nic, próbowałam na innych przeglądarkach, lecz problem pojawia się wszędzie.
Wczoraj próbowałam ponownie i pojawił się taki komunikat:

Brak odebranych danych, a pod spodem: Nie można wczytać strony internetowej, ponieważ serwer nie wysłał danych.
Oto kilka propozycji:Reload this web page later.
Błąd 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Serwer zakończył połączenie bez wysyłania jakichkolwiek danych.

Widziałam, że w wielu wątkach jest podawane jakieś OTL, jednak nie wiem co to jest. I raczej również nie mogłabym tego nigdzie wrzucić, bo każdy hosting i wrzucanie czegokolwiek kończy się fiaskiem.

Z góry dziękuję za Waszą pomoc.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post07 sie 2012, 10:14

kataarzynaa pisze:Widziałam, że w wielu wątkach jest podawane jakieś OTL, jednak nie wiem co to jest. I raczej również nie mogłabym tego nigdzie wrzucić, bo każdy hosting i wrzucanie czegokolwiek kończy się fiaskiem.

Nie wiem gdzie możesz wchodzić a gdzie nie tak więc ściągnij OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników