Program...przestał działać

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
szymczyk82

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:37

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 14:55

W wielu programach często wyskakuje mi raport "Program przestał działać" proszę o pomoc.Co mam robić?
Wklejam logi:

QTL.TXT: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.TXT: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 14:55 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłem temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 17:12

Co i gdzie wykrywa Twój Antywirus?

Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt

Zrób nowy log z OTL.

F.

szymczyk82

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:37

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 21:34

Raport z ADW-cleaner : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

QTL.TXT :http://wklej.org/id/1180728/


Wielkie dzięki za chęć pomocy :)

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 22:29

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie: co i gdzie wykrywa Twój Antywirus?

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2013-11-17 16:43:24 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Syzmon\.android
[2013-11-17 16:43:23 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Syzmon\AppData\Local\cache
[2013-11-17 16:43:22 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Syzmon\Documents\Mobogenie
[2013-11-17 16:43:22 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Syzmon\AppData\Local\Mobogenie
O4 - HKU\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1004..\Run: [ROC_JAN2013_TB] "C:\Program Files\AVG Secure Search\ROC_JAN2013_TB.exe" /PROMPT /CMPID=JAN2013_TB File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000..\Run: [MSConfig] "C:\Users\Syzmon\tbdv.exe" File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000..\Run: [GoogleDriveSync] "C:\Program Files\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart File not found
O4 - HKLM..\Run: [PAC7302_Monitor] C:\Windows\PixArt\PAC7302\Monitor.exe File not found
O4 - HKLM..\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found
O4 - HKLM..\Run: [DivXMediaServer] C:\Program Files\DivX\DivX Media Server\DivXMediaServer.exe File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - 10 - No CLSID value found.
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/pdf: C:\Program Files\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.fdf: C:\Program Files\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll File not found
IE - HKU\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\drivers\rdvgkmd.sys -- (VGPU)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\tsusbhub.sys -- (tsusbhub)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\drivers\synth3dvsc.sys -- (Synth3dVsc)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\nvmf6232.sys -- (NVNET)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys -- (FairplayKD)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys -- (EagleXNt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\EagleNT.sys -- (EagleNT)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\Drivers\lgandadb.sys -- (androidusb)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgandmodem.sys -- (ANDModem)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgandgps.sys -- (AndGps)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lganddiag.sys -- (AndDiag)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\lgandbus.sys -- (Andbus)

:Reg
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{69702A9A-40B8-420D-BCCC-1FE1C62A82EB}]
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{69702A9A-40B8-420D-BCCC-1FE1C62A82EB}]
[HKEY_USERS\S-1-5-21-165718131-4154470832-2638820650-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"BrowserMngr Start Page"=-

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

F.

szymczyk82

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:37

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 22:57

Raport po restarcie : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jak mam ci odpowiedzieć na pytanie gdzie to sprawdzić ?

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 23:18

Wszystko "not found" - chyba powtarzałeś usuwanie Skryptem?

Jak mam ci odpowiedzieć na pytanie gdzie to sprawdzić ?

Rzeczywiście, w nowej wersji Avasta nie ma ani Kwarantanny, ani raportu ze skanowania, jeśli przedtem nie zaznaczy się opcji, by taki log powstał. Dopiero teraz zauważyłam to u siebie.

Trudno - w takim razie ja już tu nie mam nic do roboty.
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.

F.

szymczyk82

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:37

Program...przestał działać

Post17 lis 2013, 23:21

Czy to powinno pomóc ??

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Program...przestał działać

Post18 lis 2013, 06:43

Czy to powinno pomóc ??

Nie rozumiem pytania: co niby ma pomóc?
Bo chyba nie chodzi Ci o to, że zaleciłam usunięcie skanerów Adw-Cleaner i OTL?

W Avaście jednak można sprawdzić, co Avast wykrył:
1) >>Avast >>Statystyki >>Status Komponentu >>...w Kwarantannie >zobacz, co i gdzie zostało wykryte
2) >>Avast >>Statystyki >>Status Komponentu >> skanów ... >>zobacz, co i gdzie zostało wykryte

F.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości