Prośba o sprawdzenie logów i o rozwiązania jeśli owe są potrzebne. Dodam, że zupełnie się na tym nie znam.
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Z góry dzięki.
Prośba - Log OTL
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prośba - Log OTL
1) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
2) Zrób nowy log z OTL.
3)
Znasz te powyzsze?
Wszystkie są z drugiej połowy maja ubiegłego roku, i wszystkie mają dziwne nazwy.
4)
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom narzędzie Fix-it
5) Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline)
Być może trzeba też zainstalować nowszą wersję Javy 64 bit >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
F.
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
2) Zrób nowy log z OTL.
3)
[2013/05/18 14:06:03 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Uxini
[2013/05/18 14:12:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Uxiqyx
[2013/05/18 23:16:40 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Ytsu
[2013/05/18 14:12:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Saviky
[2013/05/18 23:16:40 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Heekme
[2013/05/18 15:12:26 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Akpe
[2013/05/18 23:16:39 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Aqroos
[2013/05/18 14:06:03 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Bono
[2013/05/18 14:12:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Olpioc
[2013/05/22 11:46:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Myis
[2013/05/22 11:49:17 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Xuac
Znasz te powyzsze?
Wszystkie są z drugiej połowy maja ubiegłego roku, i wszystkie mają dziwne nazwy.
4)
Error - 1/29/2014 7:27:59 AM | Computer Name = Ja-TOSH | Source = WinMgmt | ID = 10
Description =
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom narzędzie Fix-it
5) Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline)
Być może trzeba też zainstalować nowszą wersję Javy 64 bit >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Ad.1
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ad.2
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ad.3
Nie znam ich.
Ad.4
Po naciśnięciu fix-it wyskakuje, że nie uzyskano połączenia z serwerem.
Po restarcie komputera wyrzuciło mi na pulpit jakieś dokumenty tekstowe o nazwie ~$g-kopia-kopia,$wy i jakieś pliki thumbs.db oraz desktop.ini w którym napisane jest :
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21799
[LocalizedFileNames]
Recovery Media Creator.lnk=@C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Recovery Media Creator\SCInfo.dll,-6000
TOSHIBA Bulletin Board.lnk=@C:\PROGRA~1\TOSHIBA\BULLET~1\TosNcUi.dll,-221
TOSHIBA Sleep Utility.lnk=@"C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\TOSHIBA Sleep Utility\TSleep.exe",-400
Manual.lnk=@C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\Manuals\sc.dll,-2000
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ad.2
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ad.3
Nie znam ich.
Ad.4
Po naciśnięciu fix-it wyskakuje, że nie uzyskano połączenia z serwerem.
Po restarcie komputera wyrzuciło mi na pulpit jakieś dokumenty tekstowe o nazwie ~$g-kopia-kopia,$wy i jakieś pliki thumbs.db oraz desktop.ini w którym napisane jest :
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21799
[LocalizedFileNames]
Recovery Media Creator.lnk=@C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Recovery Media Creator\SCInfo.dll,-6000
TOSHIBA Bulletin Board.lnk=@C:\PROGRA~1\TOSHIBA\BULLET~1\TosNcUi.dll,-221
TOSHIBA Sleep Utility.lnk=@"C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\TOSHIBA Sleep Utility\TSleep.exe",-400
Manual.lnk=@C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\Manuals\sc.dll,-2000
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prośba - Log OTL
Ad. 4.
Pobierz ten plik stąd >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom go, choć nie wiem, czy zadziała taki plik pobrany nie bezpośrednio od Microsoftu.
Ad2:
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
EDIT:
te wyrzucone "rzeczy" na pulpit usuniesz ręcznie po zakończeniu naszych działań.
F.
Pobierz ten plik stąd >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uruchom go, choć nie wiem, czy zadziała taki plik pobrany nie bezpośrednio od Microsoftu.
Ad2:
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2014/01/29 21:02:24 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\newnext.me
[2013/05/18 14:06:03 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Uxini
[2013/05/18 14:12:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Uxiqyx
[2013/05/18 23:16:40 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Ytsu
[2013/05/18 14:12:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Saviky
[2013/05/18 23:16:40 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Heekme
[2013/05/18 15:12:26 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Akpe
[2013/05/18 23:16:39 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Aqroos
[2013/05/18 14:06:03 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Bono
[2013/05/18 14:12:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Olpioc
[2013/05/22 11:46:36 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Myis
[2013/05/22 11:49:17 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Xuac
[2012/01/29 18:26:36 | 000,460,624 | ---- | C] () -- C:\Users\Ja\AppData\Local\promo.exe
[2014/01/11 22:43:51 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\.android
[2014/01/11 22:43:50 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\AppData\Local\cache
[2014/01/11 22:43:49 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\newnext.me
[2014/01/11 22:43:49 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\Documents\Mobogenie
[2014/01/11 22:43:49 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\AppData\Local\Mobogenie
[2014/01/11 22:43:49 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\AppData\Local\genienext
[2014/01/11 22:43:41 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mobogenie
O27 - HKLM IFEO\bitguard.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bprotect.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bpsvc.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\browserdefender.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\browserprotect.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\browsersafeguard.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\protectedsearch.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\searchprotection.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\snapdo.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\stinst32.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\stinst64.exe: Debugger - C:\Windows\SysWow64\tasklist.exe (Microsoft Corporation)
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Java Plug-in 1.6.0_30)
O16 - DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0030-ABCDEFFEDCBA} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Java Plug-in 1.6.0_30)
O16 - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Java Plug-in 1.6.0_30)
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [tyowy.exe] C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Faxedy\tyowy.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [Uhhaa] C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Uxini\izin.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [Wisdom-soft AutoScreenRecorder 3.1 Free] 0 File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [ALLUpdate] "C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep" File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [BackgroundContainer] "C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe" "C:\Users\Ja\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll",DllRun File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [goule.exe] C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Xuac\goule.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000..\Run: [NextLive] C:\Users\Ja\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (NewNextDotMe)
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - 10 - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
MOD - [2012/02/09 09:57:46 | 000,333,824 | ---- | M] () -- C:\Users\Ja\AppData\Roaming\Uxini\izin.exe
:Reg
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{C48C47F5-0B61-4721-B404-BBDAC32758F5}]
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-299387052-328559042-4114589958-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{8A244612-A1F7-11E0-95C0-E71F4824019B}]
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
EDIT:
te wyrzucone "rzeczy" na pulpit usuniesz ręcznie po zakończeniu naszych działań.
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Nacisnąłem wykonaj skrypt i program pracował aż nagle wyskoczył brak odpowiedzi. Mam go wyłączyć i zrobić to jeszcze raz?
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prośba - Log OTL
Nie, zrób tylko nowy log z OTL.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Sam mi się wyłączył, bo nie dało się nic zrobić tak się zaciął i wyskoczyło to Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeszcze mam pytanie, bo od 3-4 dni zaczął mi wyskakiwać po uruchomieniu komputera taki komunikat:
Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\Users\Ja\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll
Nie można odnaleźć określonego modułu.
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeszcze mam pytanie, bo od 3-4 dni zaczął mi wyskakiwać po uruchomieniu komputera taki komunikat:
Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\Users\Ja\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll
Nie można odnaleźć określonego modułu.
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prośba - Log OTL
od 3-4 dni zaczął mi wyskakiwać po uruchomieniu komputera taki komunikat:
Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\Users\Ja\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll
Nie można odnaleźć określonego modułu.
To już powinno zniknąć po użyciu Adw-Cleanera.
Jeśli nie zniknie, to napisz.
W nowym logu nie widzę już niczego do usuwania.
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
Jeśli nie wyskoczy już komunikat o braku pliku "BackgroundContainer.dll", to zrobisz to:
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
Natomiast jeśli ten komunikat znów wyskoczy, to zrobisz to:
Do >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników wklej:
:regfind
BackgroundContainer.dll
Naciśnij Look i pokaż raport.
F.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2014, 22:41 przez filutka78, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Niestety nadal wyskakuje.
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prośba - Log OTL
wróć do mojego poprzedniego postu
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Wyskoczyło to: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prośba - Log OTL
No data found.
A więc komunikat nie ma prawa wyskakiwać.
Chyba że u Ciebie dzieją się jakieś cuda nie z tej Ziemi.
Na kosmitów nic nie poradzę.

F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Więc mam zrobić to? > W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 sty 2014, 20:13
Prośba - Log OTL
Dziękuję Ci bardzo za pomoc i za poświęcony czas.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 7 gości