Prośba o sprawdzenie logów OTL

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Lolkosia

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2014, 18:41

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post27 sty 2014, 19:05

Witam, mam problem z wyskakującymi reklamami. Nic na to dziadostwo nie pomaga :sciana: Komputer też zaczął mulaszczo chodzić. Robiłam skany Malwarebytes, antywirem, CCleaner'em sprzątałam kompa i dalej nie mogę się tego pozbyć. Proszę o pomoc


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników <-- OTL

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników <-- Extras

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post27 sty 2014, 19:08

Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt

następnie podaj nowe logi z OTL

Lolkosia

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2014, 18:41

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post29 sty 2014, 10:16

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników <-- raport Adw

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników <-- OTL

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników <-- Extras

zaraz idę do pracy więc jutro dokończymy bo dzisiaj już nie mam czasu

-- 29 sty 2014, 10:16 --

wkleiłam raporty z działań jakie miałam wykonać i czekam na odpowiedź :D

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post29 sty 2014, 22:43

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O8 - Extra context menu item: Free YouTube to MP3 Converter - C:\Users\Marlena\AppData\Roaming\DVDVideoSoftIEHelpers\freeyoutubetomp3converter.htm File not found
O9 - Extra Button: WinToFlash Suggestor - {A52C66B3-D4A9-4d10-A67D-2BEF0A85AB3F} - Reg Error: Key error. File not found
O9 - Extra 'Tools' menuitem : WinToFlash Suggestor options - {A52C66B3-D4A9-4d10-A67D-2BEF0A85AB3F} - Reg Error: Key error. File not found
O4 - HKLM..\Run: [ConvertAd] C:\Users\Marlena\AppData\Local\ConvertAd\ConvertAd.exe File not found
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: %7B972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd%7D:26.0
IE - HKCU\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
IE - HKCU\..\SearchScopes\{3DC02037-440A-44CF-AC24-B3E972273BD8}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3220468
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys -- (EagleXNt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\Marlena\AppData\Local\Temp\catchme.sys -- (catchme)
DRV - [2013-11-12 16:30:07 | 000,037,664 | ---- | M] (AVG Technologies) [Kernel | System | Running] -- C:\Windows\System32\drivers\avgtpx86.sys -- (avgtp)

:Files
C:\Windows\tasks\*.job
C:\Program Files\Mozilla Firefoxavg-secure-search.xml
netsh advfirewall reset /C

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

2. Do deinstalacji: AOL Messaging Toolbar

3. Wykonaj nowe logi z OTL.

Lolkosia

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2014, 18:41

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post30 sty 2014, 11:18

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników RAPORT po restarcie

AOL Messaging Toolbar <-- tego nigdzie nie mogę znaleźć, nie ma w programach

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników OTL

Extras się nie pokazało tym razem

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post30 sty 2014, 15:13

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6} - No CLSID value found.
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - No CLSID value found.

Klik w Wykonaj Skrypt.

Czy problemy dalej jakieś są?

Lolkosia

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2014, 18:41

Prośba o sprawdzenie logów OTL

Post04 lut 2014, 13:37

Dzięki za pomoc, póki co spokój :clap:



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości