Witam.
Od kilku godzin nie mogę otwierać prawie żadnej strony, próbowałem na kilku przeglądarkach: Mozilla, Chrome, Opera, np. Onet.pl działa normalnie a inne strony cały czas się ładują i tyle, a nawet jak się już jakaś strona w końcu załaduje to "kółeczko" od ładowania dalej się kręci. Skanowałem antywirusem, AdwCleaner i nic nie znajduje.
Może mi ktoś sprawdzić OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prośba o sprawdzenie logów - problem z otwieraniem stron
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:00
Prośba o sprawdzenie logów - problem z otwieraniem stron
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 12:47 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni, wrzuciłem logi na wklej.org
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni, wrzuciłem logi na wklej.org
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prosba o sprawdzenie logów
Witaj,
zapoznaj się z Regulaminem Działu Bezpieczeństwo i wklej odpowiednie logi w odpowiedniej formie (!).
zapoznaj się z Regulaminem Działu Bezpieczeństwo i wklej odpowiednie logi w odpowiedniej formie (!).
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:00
Prosba o sprawdzenie logów
Witam, przepraszam za bałagan ale nie otworzy mi nawet strony wklej.eu. Zreszta dzisiaj wogole malo ktore strony mi otwiera. W przegladarce widnieje caly czas "Wysyłanie żądania do Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Wiec jesli mozesz to rzuc okiem na te logi w takiej formie.
Z gory dziekie za pomoc. Pozdrawiam
Teraz juz wogole nie wiem o co chodzi bo sprawdzilem na telefonie z androidem i jest ten sam problem z otwieraniem stron wiec to pewnie nie bedzie wina laptopa. Co w takiej sytuacji moze byc nie tak? Moze to byc wina ze strony dostawcy internetu?
Ok doszedlem do tego ze jesli wypne kabel sieciowy od routera i podepne bezposrednio do laptopa to strony dzialaja normalnie wiec to wina chyba routera. Zrobilem reset tego routera, skonfigurowalem go od nowa ale problem z wyswietlaniem stron nadal jest. Ma ktos jakies pomysly? Router to TPLink 543G.
Wiec jesli mozesz to rzuc okiem na te logi w takiej formie.
Z gory dziekie za pomoc. Pozdrawiam
Teraz juz wogole nie wiem o co chodzi bo sprawdzilem na telefonie z androidem i jest ten sam problem z otwieraniem stron wiec to pewnie nie bedzie wina laptopa. Co w takiej sytuacji moze byc nie tak? Moze to byc wina ze strony dostawcy internetu?
Ok doszedlem do tego ze jesli wypne kabel sieciowy od routera i podepne bezposrednio do laptopa to strony dzialaja normalnie wiec to wina chyba routera. Zrobilem reset tego routera, skonfigurowalem go od nowa ale problem z wyswietlaniem stron nadal jest. Ma ktos jakies pomysly? Router to TPLink 543G.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prośba o sprawdzenie logów - problem z otwieraniem stron
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.
Będziesz mieć problem z pobraniem tego programu to sprawdź z innej strony.
Start --> Panel sterowania --> Centrum sieci i udostępniania --> Połączenie lokalne IPv4
--> Właściwości --> Protokół internetowy w wersji (TCP/IPv4) --> Właściwości.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W Konfiguracji alternatywnej wpisz odpowiednie dane z umowy:
- Adres IP
- Maska podsieci
- Brama domyślna
Preferowany serwer DNS
Alternatywny serwer DNS
- możesz zmieniać.
Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
Wrzuć obowiązkowe logi
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
w razie problemów dodatkowo możesz ostatecznie sprawdzić:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na forum podajesz tylko linki do nich.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.
Będziesz mieć problem z pobraniem tego programu to sprawdź z innej strony.
Start --> Panel sterowania --> Centrum sieci i udostępniania --> Połączenie lokalne IPv4
--> Właściwości --> Protokół internetowy w wersji (TCP/IPv4) --> Właściwości.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W Konfiguracji alternatywnej wpisz odpowiednie dane z umowy:
- Adres IP
- Maska podsieci
- Brama domyślna
Preferowany serwer DNS
Alternatywny serwer DNS
- możesz zmieniać.
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
Wrzuć obowiązkowe logi
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
w razie problemów dodatkowo możesz ostatecznie sprawdzić:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na forum podajesz tylko linki do nich.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości