Prośba o sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
kuba180

Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 15 sty 2013, 22:44

Prośba o sprawdzenie logów

Post31 sie 2014, 17:37

Witam proszę o sprawdzenie bo naszło mi jakiegoś syfu na kompa i nie chce jakoś wyjść.
m.in nie potrafie pozbyć się strony startowej itarsurf i faktu, że każdy pobierany plik jest wyrzucany z informacją, że skanowanie nie powiodło się.

otl:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

pozdrawiam

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post31 sie 2014, 17:50

1. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt

2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

3. Wklej logi z FRST => bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post31 sie 2014, 22:44

1. Otwórz notatnik i wklej:
U4 aksfridge; No ImagePath
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
S1 MpKsl495dd6cd; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Microsoft Antimalware\Definition Updates\{938A18C2-1B6B-40DE-B14E-AF0F821A41B7}\MpKsl495dd6cd.sys [X]
CHR StartMenuInternet: Google Chrome - Chrome.exe
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
FF StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - firefox.exe
C:\*.tmp
Filter: application/x-mfe-ipt - {3EF5086B-5478-4598-A054-786C45D75692} - No File
Filter-x32: application/x-mfe-ipt - {3EF5086B-5478-4598-A054-786C45D75692} - No File
Handler: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - No File
Handler: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - No File
Handler-x32: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - No File
Handler-x32: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - No File
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [IsMyWinLockerReboot] => msiexec.exe /qn /x{voidguid}
Reboot:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post01 wrz 2014, 12:03

Jest czysto.

kuba180

Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 15 sty 2013, 22:44

Prośba o sprawdzenie logów

Post02 wrz 2014, 15:08

dzięki! ;)
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2014, 15:08 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości