Witam.
Mam problem z wolnym działaniem sytemu i z ciągłym wyłączaniem się firefoxa, a chrome zaraz po uruchomieniu sytemu samo z siebie wyskakuje mi że uległo awarii proszę o pomoc
OTL:
-Otl.txt: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-Extras.txt: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST:
-FRST.txt: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-Additional.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prośba o sprawdzenie logów
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
Dołącz fixlog.txt który będzie po restarcie.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wstaw nowe logi z FRST.
CloseProcesses:
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 aspnet_state; %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\aspnet_state.exe [X]
HKU\S-1-5-21-3255095004-1765238983-3753216142-1001\...\Run: [0009fb9c.exe] => C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\Temp\0009fb9c.exe [1217536 2014-11-13] () <===== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3255095004-1765238983-3753216142-1001\...\RunOnce: [Microsoft] => C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\svchost.exe [360448 2009-07-14] (Microsoft Corporation)
HKU\S-1-5-21-3255095004-1765238983-3753216142-1001\...\MountPoints2: {7a70bcb4-4c51-11e4-8b54-0021853eb36d} - H:\setup.exe
HKU\S-1-5-21-3255095004-1765238983-3753216142-1001\...\MountPoints2: {e69ab52c-5130-11e4-9895-0021853eb36d} - I:\setup.exe
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\svchost.exe
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\Temp\*.exe
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [26854] => C:\ProgramData\Local Settings\Temp\msuoek.cmd [56472 2009-07-14] ( (Microsoft Corporation))
C:\ProgramData\Local Settings\Temp\msuoek.cmd
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\EmieBrowserModeList
Task: {78C003E5-F4D6-49DB-A5E0-A89B13458D8B} - \SYSTEM No Task File <==== ATTENTION
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
Dołącz fixlog.txt który będzie po restarcie.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wstaw nowe logi z FRST.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
FRST
-Fixlog Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-Additional.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Adw-cleaner
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-Fixlog Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-Additional.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Adw-cleaner
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [26854] => C:\PROGRA~3\LOCALS~1\Temp\msuoek.cmd No File
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
Usuń wszystko to co wykrył MBAM i powinno być OK.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
ok dziękuję Ci bardzo
P. S. są gdzieś jakieś fajne poradniki jak nauczyć się robić takie cuda?
P. S. są gdzieś jakieś fajne poradniki jak nauczyć się robić takie cuda?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
Są rozpisane komendy FRST i sam program i jego funkcje, ale nauka plików systemu oraz architektury - to już praca własna.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
ok poszukam dzięki jeszcze raz wszystko działa jak złoto
temat do zamknięcia

Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, 13:07 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: W takim razie - zamykam.
Powód: W takim razie - zamykam.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości