Prośba o sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
PROboszcz

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2015, 15:08

Prośba o sprawdzenie logów

Post09 maja 2015, 15:42

Witam serdecznie.
Od kilku miesięcy z moim PC jest coraz gorzej. Totalnie nie znam się na komputerach a tym bardziej na diagnozowaniu i pozbywaniu się problemów a więc proszę o pomoc.
Najgorsze problemy:
Zawieszanie się komputera w losowych momentach - przy graniu w cokolwiek, przy przeglądaniu internetu, przy sluchaniu muzyki a nawet przy tym jak komputer po prostu jest tylko włączony, po prostu przy wszystkim. Nie można ruszać myszką a takiemu zwieszaniu zawsze towarzyszy głośne denerwujące "pierdzenie" w sluchawkach. Gdy tylko slysze ten dzwięk dostaje szału. Komputer oczywiście zawsze muszę resetować po takim zawieszeniu. Zawieszać się może równie dobrze co kilka godzin lub co kilkanaście minut.


Nie można połączyć się z prawdziwą witryną...
Taki komunikat występuje u mnie na wielu stronach. Są to najczęściej strony gdzie trzeba się logować np różne fora, gmail lub sklepy. Kiedyś przez ten problem przeszła mi obok nosa 50-cio procentowa obniżka w pewnym sklepie internetowym ponieważ po prostu nie mogłem się zalogować.


Gry które kiedyś działały bez problemu teraz piekielnie się tną.

Logi OTL

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Proszę o zdiagnozowanie problemu i o dalsze instrukcje jak to naprawić ponieważ jestem w tym totalnie zielony.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post09 maja 2015, 16:04



Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post09 maja 2015, 16:54

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
S3 GMSIPCI; \??\G:\INSTALL\GMSIPCI.SYS [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
U1 WS2IFSL; No ImagePath
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
FF Extension: Microsoft .NET Framework Assistant - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension [2013-01-29]
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
AlternateShell:
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
C:\Documents and Settings\kot bobek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\BIT3.tmp
C:\Documents and Settings\kot bobek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\BIT4.tmp
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\MTA San Andreas All:NT
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\MTA San Andreas All:NT2
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:D1B5B4F1
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\avast! Emergency Update.job => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastEmUpdate.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Emptytemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

4. Zrób pełny skan za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Domyślnie narzędzie wykonuje skan ekspresowy, należy wejść do opcji i po kolei zaznaczać pełny skan dysków. Przedstaw wyniki.

5. Daj SMART z HD Tune: sprzet-komputerowy/odczytanie-smart-programem-hd-tune-t512.html

PROboszcz

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2015, 15:08

Prośba o sprawdzenie logów

Post09 maja 2015, 20:19

1. Zrobione
2. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Raportu nie mam ale tutaj wydażyła się ciekawa rzecz. Gdy już program skonczył prace i komputer się zresetował wyskoczyła mi informacja od windowsa że windows zaczął pracę po ciężkiej awarii czy coś takiego, nie pamiętam już dokładnie co tam pisało. Miałem pewne problemy z internetem a mianowicie odłączyła mi się karta sieciowa. Komputer pracuję już ponad godzine i jeszcze się nie zawiesił :)
4. Nic nie wykryto
5. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post09 maja 2015, 22:26

(C7) Ultra DMA CRC Error Count 200 200 0 7 Ok

Błąd w komunikacji. Wymień kabelek. :)

PROboszcz

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2015, 15:08

Prośba o sprawdzenie logów

Post10 maja 2015, 08:54

O jaki kabelek chodzi?
Totalnie się na tym nie znam :oops:

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post10 maja 2015, 10:20

Ten ktory laczy dysk twardy z plyta glowna.

PROboszcz

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2015, 15:08

Prośba o sprawdzenie logów

Post10 maja 2015, 10:33

Ok, wymienie w najbliższym czasie.
Bardzo dziękuje za pomoc :jupi: !

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post10 maja 2015, 11:24

Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości