Proszę o przejrzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
astra

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 15 lut 2012, 18:36

Proszę o przejrzenie logów

Post23 kwie 2017, 13:09

Mam laptopa z win 7 64 bitowym, którego używają dzieci. To dostateczny powód, żeby go przejrzeć ale na dmiar złego pogniewała się karta sieciowa. Nie wiem czy to kwestia poinstalowania 'czegos' czy zwyczajnie dokonała żywota. Pomóżcie mi proszę zdiagnozować co jest przyczyną.

OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
tdsskiller Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
frst Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
addition Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

electrolux

Ekspert
Posty: 293
Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26

Proszę o przejrzenie logów

Post23 kwie 2017, 14:45

Jest tylko pozostałość po infekcji, i nic więcej.

Otwórz Notatnik i wklej w nim:
C:\Users\user\AppData\Local\nsb279B.tmp
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Error - 2017-04-21 00:42:23 | Computer Name = user-Komputer | Source = WinMgmt | ID = 10
Description =

Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.
(Link zapasowy > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników )

astra

Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 15 lut 2012, 18:36

Proszę o przejrzenie logów

Post23 kwie 2017, 15:31

Dzięki wielkie, wygląda, że czas na nową kartę w takim razie ;)



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości