Jestem tu "nowy", chciałbym z tego powodu wszystkich serdecznie powitać. W związku z tym, że przeszperałem już trochę Internetu i wykonałem wszystkie zabiegi, które znałem nie udało mi się rozwiązać problemu. Otóż wczoraj zacząłem sobie pomalutku przygotowywać projekt na studia, aby go wykonać potrzebowałem skorzystać z portalu Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, ku mojemu zdziwieniu strona nie chciała się załadować, pomyślałem że może wykonują jakieś prace i usługa została wstrzymana. Po pewnym czasie sprawdziłem sobie u kumpla czy u niego też są problemy z wyświetlaniem tej strony, ku mojemu zdziwieniu u niego wszystko działa. Pomyślałem, że coś u mnie jest nie tak, spróbowałem różnych przeglądarek, czyszczenia cookies, nic nie dało, czyszczenie pamięci DNS - bez skutku, wyłączanie firewall'a, zapory i antywirusa także skończyły się fiaskiem. Podkusiło mnie sprawdzenie czy przez serwer proxy uda mi się połączyć z witryną, tu i owszem, udało się, jednak przy prędkości ładowania strony przy pomocy proxy portal staje się kompletnie niefunkcjonalny, powiększenie mapy powoduje ciągłe doczytywanie i odświeżanie strony, które trwa wieki. Spróbowałem wejść na stronę przez wi-fi w telefonie, strona otwarła si, jednak telefon nie obsługuje wszystkich potrzebnych wtyczek oraz użyłem laptopa, tam strona nie chciała się załadować. Studiuję specyficzny kierunek i niemalże cały czas korzystam z tego portalu, więc muszę rozwiązać problem. Macie jakieś sugestie co mógłbym jeszcze zrobić, aby rozwiązać problem? Usługodawcą jest popularne Orange - Neostrada. W linkach załączam logi z OTL'a wykonane według poradnika z działu "Bezpieczeństwo" OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, Robert
Proszę o sprawdzenie logów - nieładuje strony http://geoport
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2014, 04:03
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów - nieładuje strony http://geoport
Witam, temat przeniosłem do odpowiedniego działu.
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów - nieładuje strony http://geoport
W logach nie ma niczego podejrzanego, oprócz śladów sponsorskich śmieci.
Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt.
Spróbuj, czy w Trybie awaryjnym (F8 przed startem Systemu) też występuje ten problem?
F.
Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt.
Spróbuj, czy w Trybie awaryjnym (F8 przed startem Systemu) też występuje ten problem?
F.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2014, 04:03
Proszę o sprawdzenie logów - nieładuje strony http://geoport
Załączam raport z AdwCleaner'a Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, w trybie awaryjny z obsługą sieci nie rozwiązał niestety problemu, cały czas nie mogę otworzyć strony. Podłączyłem laptopa przez WiFi w celu sprawdzenia czy na nim uda się odpalić portal, występuje ten sam problem. Macie jeszcze jakieś pomysły?
Pozdrawiam, Robert
Pozdrawiam, Robert
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów - nieładuje strony http://geoport
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
Ja nie mam pomysłu.
F.
w trybie awaryjny z obsługą sieci nie rozwiązał niestety problemu, cały czas nie mogę otworzyć strony. Podłączyłem laptopa przez WiFi w celu sprawdzenia czy na nim uda się odpalić portal, występuje ten sam problem. Macie jeszcze jakieś pomysły?
Ja nie mam pomysłu.
F.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości